Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Blir irritert på barna når de trasser, på gubben fort om han gjør noe feil eller oppfører seg tafatt (også er han konfliktsky) på folk, selv gode venner som kommer med teite kommentarer og har mye meninger om ting de ikke vet en dritt om! På jobb må jeg være tålmodig (jobber med mebbesker) men selv der glipper tålmodigheten. Og jeg er ikke glad i og krangle, så jeg holder irritasjoner inni meg. Aner ikke hva som feiler meg. Må jobbe med meg selv.. Bruker ikke prevensjon og er heller ikke gravid. Pms kan man jo ikke ha hele tiden.. Anonymous poster hash: 524fe...060
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Nei, men ei venninne irriterer seg over alt og alle. hun suger ut eneri av de fleste og jeg vil helst ikke omgås henne mer. Hun har noe å si på absolutt alt. Fryktelig negativ person! Anonymous poster hash: 90b98...2d6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Jeg er helt lik. Er kjipt å ha det sånn. Jobber med meg selv hver dag. Går som regel i baret hver dag også. Anonymous poster hash: 0d6f1...8a2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Mennesker generelt er idioter. Av og til tenker jeg at det må være deilig å være dum og blond å ikke skjønne noe om hva som skjer rundt meg. Det må være deilig å bo i sin egen lille boble. Anonymous poster hash: 3598c...b3d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Mennesker generelt er idioter. Av og til tenker jeg at det må være deilig å være dum og blond å ikke skjønne noe om hva som skjer rundt meg. Det må være deilig å bo i sin egen lille boble. Anonymous poster hash: 3598c...b3d *og Anonymous poster hash: d2201...8f0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Nei, men ei venninne irriterer seg over alt og alle. hun suger ut eneri av de fleste og jeg vil helst ikke omgås henne mer. Hun har noe å si på absolutt alt. Fryktelig negativ person! Anonymous poster hash: 90b98...2d6 Hehe, jeg holder som sagt irritasjoner for meg selv. Vet jo det er meg som er problemet, egentlig.. Har såpass selvinnsikt Anonymous poster hash: 524fe...060
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Blir irritert på barna når de trasser, på gubben fort om han gjør noe feil eller oppfører seg tafatt (også er han konfliktsky) på folk, selv gode venner som kommer med teite kommentarer og har mye meninger om ting de ikke vet en dritt om! På jobb må jeg være tålmodig (jobber med mebbesker) men selv der glipper tålmodigheten. Og jeg er ikke glad i og krangle, så jeg holder irritasjoner inni meg. Aner ikke hva som feiler meg. Må jobbe med meg selv.. Bruker ikke prevensjon og er heller ikke gravid. Pms kan man jo ikke ha hele tiden.. Anonymous poster hash: 524fe...060 Forstår deg godt. Feilen er at du stiller samme høye krav til andre som du gjør til seg selv, og når de ikke kan imøtekomme dem, går det deg på nervene. For å finne roen kan du prøve å tenke at de ikke gjør dette for å irritere deg; det er sannsynligvis bare fordi de ikke kan bedre. Jeg trekker kanskje en forhastet konklusjon, men jeg antar at du er litt i de øvre lag mht intelligens. Da syns man ofte verden går for langsomt! Anonymous poster hash: 023de...664
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Mennesker generelt er idioter. Av og til tenker jeg at det må være deilig å være dum og blond å ikke skjønne noe om hva som skjer rundt meg. Det må være deilig å bo i sin egen lille boble. Anonymous poster hash: 3598c...b3d *og Hvor? Anonymous poster hash: d2201...8f0 Anonymous poster hash: 3598c...b3d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Mennesker generelt er idioter. Av og til tenker jeg at det må være deilig å være dum og blond å ikke skjønne noe om hva som skjer rundt meg. Det må være deilig å bo i sin egen lille boble. Anonymous poster hash: 3598c...b3d *og Hvor? Anonymous poster hash: d2201...8f0 Anonymous poster hash: 3598c...b3d ...og ikke skjønne... Anonymous poster hash: 023de...664
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Oi, jeg laget nettopp en lignende tråd... Vi er flere 😳😔 Anonymous poster hash: 64a1f...726
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Er dere sånn som meg, eller er jeg i en helt annen liga? Blir sur hvis søppelposen ryker når jeg skal knyte den. Banner! Blir forbanna når folk svinger inn i krysset jeg står i, jeg kunne kjørt for lenge siden om de hadde blinket. Banner! Om smarttelefonen (eller annet med touch) ikke reagerer med en gang, så tilter det for meg. Ja, banner da også!når jeg tenker meg om gjelder dette ikke bare touch, men den jækla fjernkontrollen også feks. Kunne fortsatt jeg, men skal spare dere... Anonymous poster hash: 5b3c7...b53
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Mennesker generelt er idioter. Av og til tenker jeg at det må være deilig å være dum og blond å ikke skjønne noe om hva som skjer rundt meg. Det må være deilig å bo i sin egen lille boble. Anonymous poster hash: 3598c...b3d *og Hvor? Anonymous poster hash: d2201...8f0 Anonymous poster hash: 3598c...b3d ...og ikke skjønne... Anonymous poster hash: 023de...664 Takk. Der røyk teorien om at de som er som oss er mer intelligente;-) Anonymous poster hash: 3598c...b3d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Er dere sånn som meg, eller er jeg i en helt annen liga? Blir sur hvis søppelposen ryker når jeg skal knyte den. Banner! Blir forbanna når folk svinger inn i krysset jeg står i, jeg kunne kjørt for lenge siden om de hadde blinket. Banner! Om smarttelefonen (eller annet med touch) ikke reagerer med en gang, så tilter det for meg. Ja, banner da også!når jeg tenker meg om gjelder dette ikke bare touch, men den jækla fjernkontrollen også feks. Kunne fortsatt jeg, men skal spare dere... Anonymous poster hash: 5b3c7...b53 Hahaha, veldig kjent! 😂 Anonymous poster hash: 64a1f...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå