Gå til innhold

"Nå er det ikke lenge igjen?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vetta f@en jeg vel? Hvem vet når de føder egentlig? Sært spørsmål..

Anonymous poster hash: d599f...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takler du ikke smalltalk?

Anonymous poster hash: 67f7b...a31

Skrevet

Vel du kommer ikke til å gå 73 dager over termin så er du nært termin så er det faktisk ikke lenge igjen. Er det noe å kvervulere over?

Anonymous poster hash: 87078...9e3

Skrevet

Herlighet, snart kan man ikke si annet enn `hallo` til gravide. Mulig `hallo`blir for upersonlig og man egentlig burde si `heisann, takk for sist.`. 

Jeg blir smårar av alle folka her inne som tar seg nær og irriterer seg over absolutt alt. 

Anonymous poster hash: d63a7...141
Skrevet

Det er ikke et spørsmål, men en konstatering. Når vi vagger rundt som Michelinversjonen av pingviner så er det mange som tenker at fødselen nærmer seg og sier det der.

Det er ikke stygt ment altså :)

Skrevet

Nei, med mindre man har fått dato for keisersnitt så er det få som faktisk vet nøyaktig når de vil føde.

Men alle gravide vet at et svangerskap er på 9 mnd +/-, så hvis du nærmer deg 9 mnd så vet du jo at det ikke er lenge igjen..

Anonymous poster hash: 9e15a...843

Skrevet

Nei, med mindre man har fått dato for keisersnitt så er det få som faktisk vet nøyaktig når de vil føde.

Men alle gravide vet at et svangerskap er på 9 mnd +/-, så hvis du nærmer deg 9 mnd så vet du jo at det ikke er lenge igjen..

Må rette på meg selv, "alle" vet jo at et svangerskap er på 9 mnd, ikke bare gravide som vet det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...