Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Har fått påvist uregelmessig hjerterytme. Spesielt ved søvn. Ligger på 80 for så å stige opp til 110-160, og raser avgårde noen sekunder. Så stopper det helt opp, blir en pause så får jeg et hardt slag (ekstraslag) så detter pulsen ned til 80. Er slik flere ganger i løpet av en natt. Har også noe som heter venstre grenblokk. Blir henvist vidre. Men hva kan gjøres med dette? Anonymous poster hash: 59fc0...407
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Opp Anonymous poster hash: 59fc0...407
Gemini77 Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Jeg er operert mot takykardi da jeg var yngre og har nå AV-blokk. Det betyr pauser i hjerterytmen og så noen ekstraslag før det begynner igjen. Veldig mye om natta. Har vært på mye utredning i forhold til pacemaker men blitt fastslått at jeg ikke trenger nå. Vanlig med pauser og ekstraslag om natten, så det kommer an på mengden. Når det blir så ille om dagen også at man besvimer under pausene så vil pacemaker være tingen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Jeg er operert mot takykardi da jeg var yngre og har nå AV-blokk. Det betyr pauser i hjerterytmen og så noen ekstraslag før det begynner igjen. Veldig mye om natta. Har vært på mye utredning i forhold til pacemaker men blitt fastslått at jeg ikke trenger nå. Vanlig med pauser og ekstraslag om natten, så det kommer an på mengden. Når det blir så ille om dagen også at man besvimer under pausene så vil pacemaker være tingen. Takk for svar. Dette ble testet da jeg har følt meg dårlig i en lengre periode. Snart et år. Har også besvimt noen få ganger og følt at jeg skal besvime ofte. Er slik på dagen også at hjerterytme er uregelmessig. Men det virket som om han var mer bekymret for natten siden det var så ofte. Våkner av og til og hiver etter pusten. Har prøvd med betablokker uten at det har hjulpet. Hvordan holder du det i sjakk? Jeg er helt utslitt. Føler meg kjempe sliten. Anonymous poster hash: 59fc0...407
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Hvordan operasjon måtte du ha? Anonymous poster hash: 59fc0...407
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Hvordan operasjon måtte du ha? Anonymous poster hash: 59fc0...407 Ikke meg, men både restart av hjertet og brenne av nervetråder til hjertet er mulig. Anonymous poster hash: 05e58...f45
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Jeg er operert mot takykardi da jeg var yngre og har nå AV-blokk. Det betyr pauser i hjerterytmen og så noen ekstraslag før det begynner igjen. Veldig mye om natta. Har vært på mye utredning i forhold til pacemaker men blitt fastslått at jeg ikke trenger nå. Vanlig med pauser og ekstraslag om natten, så det kommer an på mengden. Når det blir så ille om dagen også at man besvimer under pausene så vil pacemaker være tingen. Sliter du foresten med brystsmerter? Det får ofte jeg når rytmen blir uregelmessig Anonymous poster hash: 59fc0...407
Gemini77 Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Jeg er operert mot takykardi da jeg var yngre og har nå AV-blokk. Det betyr pauser i hjerterytmen og så noen ekstraslag før det begynner igjen. Veldig mye om natta. Har vært på mye utredning i forhold til pacemaker men blitt fastslått at jeg ikke trenger nå. Vanlig med pauser og ekstraslag om natten, så det kommer an på mengden. Når det blir så ille om dagen også at man besvimer under pausene så vil pacemaker være tingen.Sliter du foresten med brystsmerter? Det får ofte jeg når rytmen blir uregelmessig Anonymous poster hash: 59fc0...407 Ja har en del brystsmerter men legene mener det er muskulært da man spenner seg mer når man har forstyrrelser. Jeg har hatt dette siden jeg var 6 år. Opererte da jeg var 20 år. Brente av ekstra signaltråder i hjertet da rytmen gikk i en "loop" og ga takykardi. De tror pausene nå oppstår da de har brent av for mye. Jeg er vant med det og tenker knapt på det lenger. Gikk på betablokker hele barndommen men nå går jeg ikke på noe. Det er nok pacemaker som vil regulere dette best hvis de skal gjøre noe. Det sa de iallefsll til meg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Jeg er operert mot takykardi da jeg var yngre og har nå AV-blokk. Det betyr pauser i hjerterytmen og så noen ekstraslag før det begynner igjen. Veldig mye om natta. Har vært på mye utredning i forhold til pacemaker men blitt fastslått at jeg ikke trenger nå. Vanlig med pauser og ekstraslag om natten, så det kommer an på mengden. Når det blir så ille om dagen også at man besvimer under pausene så vil pacemaker være tingen.Sliter du foresten med brystsmerter? Det får ofte jeg når rytmen blir uregelmessig Anonymous poster hash: 59fc0...407 Ja har en del brystsmerter men legene mener det er muskulært da man spenner seg mer når man har forstyrrelser. Jeg har hatt dette siden jeg var 6 år. Opererte da jeg var 20 år. Brente av ekstra signaltråder i hjertet da rytmen gikk i en "loop" og ga takykardi. De tror pausene nå oppstår da de har brent av for mye. Jeg er vant med det og tenker knapt på det lenger. Gikk på betablokker hele barndommen men nå går jeg ikke på noe. Det er nok pacemaker som vil regulere dette best hvis de skal gjøre noe. Det sa de iallefsll til meg. Takk for svar blir spennende å høre. Anonymous poster hash: 59fc0...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå