Gå til innhold

Hva gjør dere med småbarn i dag? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 1e97e...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på leos lekeland idag ☺

Skrevet

Glad jeg ikke har små barn, jeg og mannen min skal på kino :D

Anonymous poster hash: f7eb7...4c8

Skrevet

Glad jeg ikke har små barn, jeg og mannen min skal på kino :D

Anonymous poster hash: f7eb7...4c8

Ok.

Er det å svare i tråder som ikke angår deg i det hele en vane du har? Hvilke interesse skulle vel hi (eller noen andre) ha av å vite hva du og mannen skal i dag?

Anonymous poster hash: 53f7a...03f

Skrevet

Vi skal på skattejakt.

La ut noen skatter på morgenløpeturen med hunden.

Tegnet et skattekart og har lagt det i skogen. Tenker de blir rimelig gira når de finner det. Turen er ganske lang.

Så skal vi grille pølser og pinnebrød i grillgropa i skogen.

Anonymous poster hash: bc67d...a2f

Skrevet

Vi skal på tur i skogen! Går til en gapahuk rett oppi her, griller pølser og pinnebrød på bål :)

Anonymous poster hash: 50d21...c3f

Skrevet

Vi skal på skattejakt.

Tegnet et skattekart og har lagt det i skogen. Tenker de blir rimelig gira når de finner det. Turen er ganske lang.

Så skal vi grille pølser og pinnebrød i grillgropa i skogen. Anonymous poster hash: bc67d...a2f

Fy søren, du er en morsom mamma!

Skrevet

har barnefri, han er med besteforeldrene idag, men hadde kjempe koselig dag i går, brannstasjonen, kino karsten og petra på safari og spiste ute etterpå :)

Skrevet

Jeg må være verdens kjipeste mamma... Tok med meg ungene på en spasertur til en lekeplass tidligere idag. Kjøpte noen ferdig smurte lefser, bananer og epler. Spiste det, lekte litt og gikk hjem. Nå sitter jeg bare å gleder meg til sengetid. Ingen middagplaner eller andre etter,iddagsplaner. Håper bare den her dagen skal gå fort. Har det fælt med meg sjæl.

Anonymous poster hash: a2ffa...8a0

Skrevet

Jeg må være verdens kjipeste mamma... Tok med meg ungene på en spasertur til en lekeplass tidligere idag. Kjøpte noen ferdig smurte lefser, bananer og epler. Spiste det, lekte litt og gikk hjem. Nå sitter jeg bare å gleder meg til sengetid. Ingen middagplaner eller andre etter,iddagsplaner. Håper bare den her dagen skal gå fort. Har det fælt med meg sjæl. Anonymous poster hash: a2ffa...8a0

Hvorfor har du det kjipt med deg selv? Ikke vær for hard, tror vi er mange som iblant gleder oss til sengetid! Jeg har ikke engang vært ute min min ennå i dag jeg! Venter på at hun skal våkne fra liten sin. Synes lefser hørtes koselig ut!

Skrevet

Vi skal på skattejakt.

Så skal vi grille pølser og pinnebrød i grillgropa i skogen. Anonymous poster hash: bc67d...a2f

Fy søren, du er en morsom mamma!

Velger å tro du mener det. Litt paranoid av å være her inne. ;)

Jakten er i gang. Far og barn tyder kart mens mor spiller for dum til å tyde det. 🙊

Anonymous poster hash: bc67d...a2f

Skrevet

Har en 2,5 åring. Vi har bakt boller, gått en times tur (mens han sov), nå slapper vi av i sofaen med hver vår bolle før vi skal ut i hagen og fortsette med rydding i bod og hage for vinteren. Sønnen fikk velge hva vi skulle ha til middag i dag så da blir det hjemmelaget pizza.

Helt rolig søndag :)

Anonymous poster hash: 2f8b5...129

Skrevet

Jeg må være verdens kjipeste mamma... Tok med meg ungene på en spasertur til en lekeplass tidligere idag. Kjøpte noen ferdig smurte lefser, bananer og epler. Spiste det, lekte litt og gikk hjem. Nå sitter jeg bare å gleder meg til sengetid. Ingen middagplaner eller andre etter,iddagsplaner. Håper bare den her dagen skal gå fort. Har det fælt med meg sjæl. Anonymous poster hash: a2ffa...8a0

Hvorfor har du det kjipt med deg selv? Ikke vær for hard, tror vi er mange som iblant gleder oss til sengetid! Jeg har ikke engang vært ute min min ennå i dag jeg! Venter på at hun skal våkne fra liten sin. Synes lefser hørtes koselig ut!Anonymous poster hash: 1e97e...6ff

Jeg veit ikke hva som foregår egentlig. Jeg elsker jo barn, er utdanna førskolelærer, har egne barn og bonusbarn, men er så lei nå. Å jobbe med barn går strålende, jeg koser meg med de barna som ikke er mine, men her hjemme føles det som en evig kamp om å prestere. Jeg stiller nok høye krav til meg selv, men det gjør mannen og så jeg føler jeg liksom ikke kan finne på noen unnskyldninger for å sluntre unna! Alle barna har sine utfordringer, jeg føler at jeg ikke takler noen av de særlig greit. Opplever at barna er mye misfornøyde, mannen er misfornøyd, jeg prøver å være lim, men det går dårlig. Har lite overskudd, ser ting som bør gjøres overalt, men rekker aldri å gjøre det. Føler jeg er ei kjeftende trollkjærring samtidig som jeg prøver å please hele familien. Og det har vært sånn en stund, vi snakker om det vi voksne altså. Likevel så føler jeg at jeg ikke strekker til. Og jeg vil jo så gjerne. Men men. Vi har vel alle opp og ned perioder i livet. Det vil vel snu, men det er fælt at jeg flere ganger om dagen tenker og gleder meg til barna blir større og mer selvhjulpne. For jeg elsker dem jo små. Og når de er søte så er de så søte at jeg har lyst til å spise dem opp alle sammen :) de er mine øyenstener, men de er noen bråkete, trassige noen som tester meg til bristepunktet! Den uka her har jeg grått mye. Men det var overraskende deilig å få skrevet ned de forbudte tankene og følelsene. Takk for at du spurte :D

Anonymous poster hash: a2ffa...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...