Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Hvordan er det?? Jeg holder på å bli gal. Vært sammen i 5 år.. Han sku hatt seg en dame som er som henne 😂😂 Jeg elsker mannen min altså han rr veldig snill men han hører veldig mye på mora si, viss hun sier at han må klipppe skjegget så gjør han drt uten å nøle.... Anonymous poster hash: 73db9...0e9
februarprins2013 Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 min eks var slik, er en stor grunn for han er eks pga eks svigermor,men var også andre ting i bilde også,men hu var en del av det
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Min mann er sånn. Mammaen går foran ungene. Hvis hun vil ha han inn til seg for å sitte å holde henne i hånden dropper han lett både foreldremøter og fotballkamper med ungene. Jeg hater svigermor. Anonymous poster hash: f9f0e...b07
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Min mann er også slik. Om eksempel han er syk å jeg kommer med et tips om hvordan han kan bli bedre så hører han ikke på meg, om mora sier det samme så gjør han det. Men har et veldig godt forhold til min svigermor og om jeg syntes det går for langt at hun blander seg inn tar jeg det opp med henne og mannen selvsagt. Hun har selv en ikke så grei svigermor så ønsker å være bedre med meg Anonymous poster hash: 40b2f...769
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Her er det også sånn. Langt over grensen til det normale. Da vi skulle kjøpe hus for noen år siden, var hun med og så på huset før meg. Og det var ingen naturlig grunn til det, det var bare hun som MÅTTE se det før helga, for da skulle hun bort. Jeg trodde i lang tid at dette kom til å gå seg til, etterhvert som han ble mer knyttet til meg og vi etablerte vårt eget hjem og egen familie. Derfor gjorde jeg altså den tabben å kjøpe dette huset og få barn med han. Jeg angrer hver eneste dag, og kommer nok til å dra. Anonymous poster hash: 6d1d7...cac
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Jepp.. Har skrevet om det før her inne men da fik jeg til svar at jeg burde være glad de har et godt forhold! Han kjøpte en bil ukritisk til 275 000, samme merke som foreldrene. Sikkert fordi han tenkte den MÅ være bra siden de har samme merke. Meg og mine meninger dreit han i. Anonymous poster hash: 6c114...2eb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Er så glad min mann ikke er mammadalt, det hadde jeg ikke orket. Han tar meg fremfor alt. Å er det noe så tar han svigermor tvert. Hun kan være veldig grei men samtidig svigermor fra helvete... Anonymous poster hash: d3eee...df3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Føler med dere damer. Fint å se at jeg ikke er den eneste som er ilag med en mamma dalt ... Mannen satt å snakka om igår å kjøpe samme bil som hans mor 😂😂 jeg har ei grei svigermor bare dumt at han er så kjempe avhengig av henne å hennea meninger .... Anonymous poster hash: 73db9...0e9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Slik jeg ser sønnene mine kan jeg si at alle sønner er mammadalter. Jeg prøver å skyve dem litt fra meg men det går ikke alltid. Alt handler om meg og hvor jeg er. Storebroren er litt mer på avstand men så straks jeg er ute av synet, spør han etter meg. De er 4 og 5år. Mannen er også mammadalt. Han MÅ på besøk. Men når jeg tenker tilbake så kan jeg også si at jeg er veldig pappajente. Anonymous poster hash: fb0e2...d55
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Slik jeg ser sønnene mine kan jeg si at alle sønner er mammadalter. Jeg prøver å skyve dem litt fra meg men det går ikke alltid. Alt handler om meg og hvor jeg er. Storebroren er litt mer på avstand men så straks jeg er ute av synet, spør han etter meg. De er 4 og 5år. Mannen er også mammadalt. Han MÅ på besøk. Men når jeg tenker tilbake så kan jeg også si at jeg er veldig pappajente. Anonymous poster hash: fb0e2...d55 ? Alle barn på 4-5 år spør vel etter mammaen sin? Anonymous poster hash: aea78...b14
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Mannen min er mammadalt på en god måte. Han sier heldigvis i fra hvis han er uenig, men nå som jeg er på ferie har han vært hjemme hver dag på middag og har generelt vært mye der. Anonymous poster hash: 37551...a85
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Slik jeg ser sønnene mine kan jeg si at alle sønner er mammadalter. Jeg prøver å skyve dem litt fra meg men det går ikke alltid. Alt handler om meg og hvor jeg er. Storebroren er litt mer på avstand men så straks jeg er ute av synet, spør han etter meg. De er 4 og 5år. Mannen er også mammadalt. Han MÅ på besøk. Men når jeg tenker tilbake så kan jeg også si at jeg er veldig pappajente. Anonymous poster hash: fb0e2...d55 ? Alle barn på 4-5 år spør vel etter mammaen sin? Anonymous poster hash: aea78...b14 Ja,men dette er helt spesielt. Jeg ser ikke at mine venninner som har feks jenter har slik forhold,selv om ja,de er knyttet. Broren min har helt spesiell forhold til moren. Anonymous poster hash: fb0e2...d55
LittLykkelig Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Heldigvis ikke da svigermor er et gnagsår 😄
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Ja, jeg har en mammadalt av en mann, men på en veldig, veldig søt måte. I tillegg har jeg verdens beste svigermor. En svigermor som alltid (!) holder med meg. Om mannen og jeg er uenig om noe (påbygging av hus, navnevalg til barna, hvor ferien skal legges osv) sniker jeg det innom svigermor, som selvsagt er enig med meg. 2 sek senere har jeg fått viljen min 🙊 Nei, men fra spøk til alvor. At mannen er så glad i begge sine foreldre, ser jeg på som utelukkende positivt! Anonymous poster hash: dcf7c...0a2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Du som alltid får viljen din hos svigermor viss du syns sånne ting er bra så er han ikke sånn jeg tenker på Jeg er å glad i både mannen å svigermor. Men dette blir litt vell mye dalting etter mamma Anonymous poster hash: 73db9...0e9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #16 Skrevet 20. september 2015 Det høres egentlig ut som at det er du som er svigermor avhengig å ikke mannen din som er mamma dalt 😂😂 viss du alltid må gå til svigermor for å få rett Anonymous poster hash: 73db9...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå