Gå til innhold

dyr eller billig dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Molo polaris til 1399 kr eller didrikson til 799 kr? Molo er jo finest synes jeg. Hørt mye bra. Men didrikson får bedre i tester? Hjelp, luksusproblem.

Anonymous poster hash: 9e7c3...201

Videoannonse
Annonse
Skrevet

799 er ikke billig da.

billig dress får du feks på Europris.

jeg ville valgt den til 799. bra merke og god kvalitet. tøvete å bruke sjø mye penger på dresser syns jeg.

Anonymous poster hash: f6a5a...c3a

Skrevet

Her kjøper vi dresser på NameIt, i fjor betalte vi 499 pr dress.. Supre dresser, som holdt godt hele høsten/vinteren (kjøpte både parkdress og vinterdress der) og de holder nok like godt for tanteungene i år :)

Anonymous poster hash: f2efe...337
Skrevet

jeg velger en dyr og en billgere til barnehagen,gjerne brukt,men et bra merke,  han har en reima dress til 1100 til og ha hjemme, og en didrikson som jeg kjøpe brukt for 200 i bhg :)

Skrevet

jeg velger en dyr og en billgere til barnehagen,gjerne brukt,men et bra merke, han har en reima dress til 1100 til og ha hjemme, og en didrikson som jeg kjøpe brukt for 200 i bhg :)

Mykje det samme, bortsett frå at den beste er i barnehagen. Det er der dei er mest ute i løpet av veka.

Skrevet

Hi her. Jeg prøver en tenson bloming i år (koster 1499, men jeg betaler 1100 pga salg), men to dresser er et must her i hus.

Med billig dress mente jeg at siden de fleste dressene koster over 1000kr er 799 billig!

Har dog muligheten til å kjøpe en brukt mini rodini, burde jeg kjøpe den istedet? Koster 500kr. Eller gå opp 299kr og få en ny didrikson? Molo blir mest fordi den er fin ;) for hu mors skyld... Dessuten har jeg to av samme kjønn så vil gjerne at klær arves.

Anonymous poster hash: 9e7c3...201

Skrevet

jeg velger en dyr og en billgere til barnehagen,gjerne brukt,men et bra merke, han har en reima dress til 1100 til og ha hjemme, og en didrikson som jeg kjøpe brukt for 200 i bhg :)

Mykje det samme, bortsett frå at den beste er i barnehagen. Det er der dei er mest ute i løpet av veka.

sant det,men ikke en dress til 1100,didrikson er jo omtrent like dyrt nytt,så er nok bra uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...