Gå til innhold

Slankeoperert og gravid! Smerter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i magen, hver dag, hele tiden....det kan jo ikke være normalt? Legen min mener det bare er normalt med litt ubehag, men dette er mer enn ubehag!

det kjennes ut som luftsmerter på en måte, uten at jeg er plaget med luft.

Det er veldig vondt å ligge på ryggen, da får jeg ekstra vondt i magen... helt merkelig.

Når jeg ligger på siden kan jeg innimellom finne en stilling som gjør meg helt smertefri.

Mat er et helvete....jeg dumper av alt, nesten hvert måltid.

Jeg har risikosvangerskap grunnet fare for blodpropp, så jeg har fått ekstra oppfølging, og har hatt 8-9 ultralyder og alt er som det skal.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og jeg er redd for hvordan fødselen vil bli med tanke på at jeg har så mye vondt allerede...

Det er også vondt når babyen beveger seg. Så mye at jeg automatisk holder pusten litt.

Ingen andre jeg kjenner har hatt magesmerter under graviditeten og kan relatere med dette, så jeg håper noen her kanskje har peiling... Jeg er så sliten.... heldigvis er det bare en mnd og noen dager til termin.

Anonymous poster hash: 5466d...042
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type operasjon tok du?

Operasjoner gir arrvev, og siden du er operert har du arrvev i magen. Det kan være du har fått adheranser (sammenvoksninger) som gir drag i tarmen og dermed smerter (feks at du har fått en sammenvoksning mellom tarmen og fremre del av magen, derfor er det å ligge på ryggen vondt). 

Anonymous poster hash: 4cfa0...985
Skrevet

Takk for svar!! Dette skal jeg jammen få sjekket så fort jeg har født 😊 det er gastric bypass jeg har hatt, for 2,5 år siden.

Anonymous poster hash: 5466d...042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...