Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Lurer bare på hvor vanlig dette er? Anonymous poster hash: 0fc34...51b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Ja! Fikk påfyll av endel andre ting som hjalp endel. Måtte blant annet fortelles at jeg skulle puste, for det glemte jeg... Anonymous poster hash: e39b7...ae8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Det hjalp ikke meg under ks. Så måtte i narkose... Anonymous poster hash: 2c853...f8c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Ja. Hadde tre-fire sting igjen og fikk lokalbedøvelse. NB: Dette var fordi keisersnittet tok lengre tid enn planlagt, blant annet på grunn av arrvev. Jeg fikk et halvhjertet tilbud om påfyll av spinalbedøvelse. Anonymous poster hash: 689fc...caf
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Ja, første gang måtte jeg få mer i det de startet for jeg kjente de skjærte i meg Andre gang begynte den å gå ut da de hadde begynt å sy meg igjen. Jeg kunne plutselig bevege beina, så jeg fikk påfyll før de gjorde seg ferdig. Anonymous poster hash: 17a05...928
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Dere som sier dere fikk påfyll, hvordan fikk de til det når dere allerede var åpnet? Da må de jo stikke i ryggen igjen. Om dere ikke hadde epidural da? Jeg fikk bare smertestillende intravenøst, men det døyvet liksom ikke smertene nok. Kunne fint flyttet bena fra operasjonsbordet og over på senga. Veldig vondt! Noen som vet hvorfor det går slik av og til? Anonymous poster hash: 0fc34...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå