Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 ...blitt veldig lik Odd Nerdrum??
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Det er bare deg. Og jeg er på vegne av Prepple skikkelig fornærmet. Anonymous poster hash: cdad5...f93
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Det er bare deg. Og jeg er på vegne av Prepple skikkelig fornærmet. Anonymous poster hash: cdad5...f93 OK, jeg gjør som Erna og tar det tilbake!!! Men sveisen er i det minste litt lik Nerdrums?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Det er bare deg. Og jeg er på vegne av Prepple skikkelig fornærmet. Anonymous poster hash: cdad5...f93 OK, jeg gjør som Erna og tar det tilbake!!! Men sveisen er i det minste litt lik Nerdrums? Hvis jeg legger MYE godvilje til så. Men da snakker vi mengder assa. Hilsen Gleder-seg-veldig-til-å-se-dem-på-rockefeller-og-ikke-minst-se-prepple-ta-av-seg-t-skjorta. :knegg: Anonymous poster hash: cdad5...f93
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Det er bare deg. Og jeg er på vegne av Prepple skikkelig fornærmet. Anonymous poster hash: cdad5...f93 OK, jeg gjør som Erna og tar det tilbake!!! Men sveisen er i det minste litt lik Nerdrums? Hvis jeg legger MYE godvilje til så. Men da snakker vi mengder assa. Hilsen Gleder-seg-veldig-til-å-se-dem-på-rockefeller-og-ikke-minst-se-prepple-ta-av-seg-t-skjorta. :knegg: Anonymous poster hash: cdad5...f93 Nerdrum kan du se naken når du vil, da. (Han har malt seg selv i nettoen.)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Det er bare deg. Og jeg er på vegne av Prepple skikkelig fornærmet. Anonymous poster hash: cdad5...f93 OK, jeg gjør som Erna og tar det tilbake!!! Men sveisen er i det minste litt lik Nerdrums?Hvis jeg legger MYE godvilje til så. Men da snakker vi mengder assa. Hilsen Gleder-seg-veldig-til-å-se-dem-på-rockefeller-og-ikke-minst-se-prepple-ta-av-seg-t-skjorta. :knegg: Anonymous poster hash: cdad5...f93 Nerdrum kan du se naken når du vil, da. (Han har malt seg selv i nettoen.) Ikke minn meg på det. 😫 Traumatiske greier det der... Har for øvrig møtt ham flere ganger. Jeg jobbet for et designbyrå som gjorde en jobb med en bok om ham en gang. Anonymous poster hash: cdad5...f93
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Det er bare deg. Og jeg er på vegne av Prepple skikkelig fornærmet. Anonymous poster hash: cdad5...f93 OK, jeg gjør som Erna og tar det tilbake!!! Men sveisen er i det minste litt lik Nerdrums?Hvis jeg legger MYE godvilje til så. Men da snakker vi mengder assa. Hilsen Gleder-seg-veldig-til-å-se-dem-på-rockefeller-og-ikke-minst-se-prepple-ta-av-seg-t-skjorta. :knegg: Anonymous poster hash: cdad5...f93 Nerdrum kan du se naken når du vil, da. (Han har malt seg selv i nettoen.) Ikke minn meg på det. 😫 Traumatiske greier det der... Har for øvrig møtt ham flere ganger. Jeg jobbet for et designbyrå som gjorde en jobb med en bok om ham en gang. Anonymous poster hash: cdad5...f93 Husker jeg ble litt uvel jeg også... 😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå