Gå til innhold

Dersom du skulle lese en mat blogg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du ønsket å lese om?

Billig mat, rask mat, gourmemat, enkel mat, hverdagsmat, annet?

Anonymous poster hash: f4935...574
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God mat!

Anonymous poster hash: 21e89...125

Skrevet

Jeg ville i så fall lest en matblogg. Eller en kokebok, siden de fleste kokebøker, men ikke alle, er korrekturlest.

Anonymous poster hash: 623a7...405

Skrevet

Jeg ville i så fall lest en matblogg. Eller en kokebok, siden de fleste kokebøker, men ikke alle, er korrekturlest.

Var ikke det jeg spurte om, men tusen takk for at du dyttet tråden min opp :-)

HI

Skrevet

Spennende mat. Ting man ikke lager så mye, men med noen kjappe og enkle oppskrifter innimellom. Trenger ikke å være billig, men jeg ser helst at ingrediensene er mulig å få tak i uansett om man bor i by eller bygd. Synes brått det er så mange ingredienser folk ikke har hørt om, og som man kanskje kun finner på én butikk i en middel stor by. Jeg er dårlig på å planlegge, så jeg drar helst og handler inn til et måltid utenom det vanlige ganske kort tid før, og da hjelper det ikke at jeg må innom tre forskjellige butikker som ligger alt for langt fra hverandre, kun for å få tak i ingredienser. 

Synes variasjon og bra utvalg er bra. Både middag, dessert, baking og spennende lunsjer i en og samme blogg er bra. 

"Fri" mat er også gull. Å ha oppskrifter som som er fri for gluten, melk, egg og lignende (trenger ikke være alle i samme oppskrift). Da er vel sjansene gode for at man kan google seg til bloggen også. 

Anonymous poster hash: 19dbe...d67
Skrevet

Hvis jeg skulle lest en matblogg kunne det ikke stått mat blogg, og bloggeren måtte også kunne stave gourmet. For min del burde den ikke vært generell, men den burde omhandle noe som bloggeren var spesielt god på. Middelmådige blogger finnes det for mange av alt, spesialiserte kan være spennende

Skrevet

Var ikke det jeg spurte om, men tusen takk for at du dyttet tråden min opp :-)

HI

Jo, bare hyggelig, du! Ellers anbefaler jeg deg å lese amandines svar til deg. Mange av oss faller av som lesere når rettskrivingen er elendig.

Skrevet

Jeg kommer tilbake til de bloggene der jeg får lyst til å lage en rett av å lese, lager retten og den er såpass god at jeg får lyst til å prøve mer. Den eneste matbloggen jeg vender tilbake til er trinesmatblogg.

Ellers enig at skrivefeil dessverre gjør at jeg ikke leser den bloggen ...

Skrevet

Altså, for å presisere, jeg kan bli inspirert av andres blogger også, og også lage maten og synes den er god, men jeg har en tendens til å glemme bloggnavn. Trinesmatblogg husker jeg både fordi det er et lett navn og fordi den har blitt såpass kjent at den liksom er umulig å ikke glemme.

Jeg lager ofte en pizzabunn etter en blogg, men husker aldri hva bloggen heter...

Må alltid Google navnet på pizzabunnen for å finne den igjen 😉

Skrevet

Savner en hverdagsblogg til barnefamilien. Middag på 15 minutter er en nødvendighet i travel hverdag med aktive unger som er med på aktiviteter på ettermiddagene.  

Anonymous poster hash: 2bec2...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...