Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Er det ikke mulig å dra på cruise, to voksne og tre barn, uten å ha to lugarer? Hvis det minste barnet kan sove i foreldrenes seng? Noen som vet? Anonymous poster hash: 1c094...a85
Miamimom Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Jo, det er mulig. Vi har reist med NCL, der har de familielugarer med plass til seks. To soverom. Family villa.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Takk for svar! Sjekker ut NCL 😃 Anonymous poster hash: 1c094...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå