Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 I ettermiddag/kveld fikk jeg plutselig kraftige smerter i magen. De kommer av og til. Med delvis jevne mellomrom. Magen blir også kjemoe hard - kjennes ut som det "knyter" seg der inne. Har problemer med å stå helt oppreist, da det gjør så vondt. Er dette normalt? Bekymret førstegangs. Anonymous poster hash: 56bb9...440
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Du må selvsagt ringe føden nå! Anonymous poster hash: d166b...ea2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Nei, dette er ikke normalt. Du må ringe føden! Anonymous poster hash: 1a751...ea1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 OMG!! Hva feiler det folk her inne??? Hvorfor i h.... spør du om slike råd her INNE? Du skal ringe FØDEN og spørre om slikt.. Ja, jeg blir rimelig forbanna av slike naut!!!!! Anonymous poster hash: fc2b4...cfa
anonomous Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 OMG!! Hva feiler det folk her inne??? Hvorfor i h.... spør du om slike råd her INNE? Du skal ringe FØDEN og spørre om slikt.. Ja, jeg blir rimelig forbanna av slike naut!!!!! Anonymous poster hash: fc2b4...cfa Skjerp deg. Har du aldri vært usikker før?? Hi, regner med du har ringt føden nå Håper alt går greit!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 OMG!! Hva feiler det folk her inne??? Hvorfor i h.... spør du om slike råd her INNE? Du skal ringe FØDEN og spørre om slikt.. Ja, jeg blir rimelig forbanna av slike naut!!!!! Anonymous poster hash: fc2b4...cfa Skjerp deg. Har du aldri vært usikker før?? Hi, regner med du har ringt føden nå Håper alt går greit! Du er ikke usikker på slikt.man ringer føden ig spør om råd. Anonymous poster hash: 61560...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå