Gå til innhold

Når får barna dine Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 18484...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter fylte 13 år hvis de ønsker

Anonymous poster hash: dfc82...e71

Skrevet

har tvillinger ( jenter ) å 13 og en gutt på 16, ingen av de er intressert i facebook,men hvis de hadde vert det,hadde de fått laget når de var 13 år

Anonymous poster hash: b39cc...ea1
Skrevet

5-åringen har egen facebook, men nå skal det nevnes at det er kun meg hun har til venn der inne ettersom vi bruker det til å skrive med hverandre :) Hun har lært så utrolig mye av det.

Anonymous poster hash: 5f496...89c
Skrevet

Er da ingen av ungdommene som bruker facebook?

Jeg har en sønn på 14 år og for han og hans venner er facebook en arena foreldrene deres bruker og ikke et sted de kunne tenke seg å være ;)

Han opprettet en profil da han fylte 13 for å spille noen av spillene der, men de ble han lei av før det var gått to mnd og har ikke brukt den siden. Er sikkert et år siden han sist var logget på....

Men vi forholder oss til aldersgrensene som er satt her i huset, og aldersgrensen på facebook er 13 år.

Anonymous poster hash: 85aa1...ad7
Skrevet

Jeg har en sønn på 14 år og for han og hans venner er facebook en arena foreldrene deres bruker og ikke et sted de kunne tenke seg å være ;)

Han opprettet en profil da han fylte 13 for å spille noen av spillene der, men de ble han lei av før det var gått to mnd og har ikke brukt den siden. Er sikkert et år siden han sist var logget på....

Men vi forholder oss til aldersgrensene som er satt her i huset, og aldersgrensen på facebook er 13 år.

Hm...Her bruker de facebook....14-15 år...

Skrevet

5-åringen har egen facebook, men nå skal det nevnes at det er kun meg hun har til venn der inne ettersom vi bruker det til å skrive med hverandre :) Hun har lært så utrolig mye av det.

Anonymous poster hash: 5f496...89c

herregud,stakkars unge

Anonymous poster hash: b39cc...ea1

Skrevet

Eldste er 12, og det har ikke vært noe tema enda.

Ikke spør han heller, tror ikke de bruker det i hans krets. Facebook er for "oldisene" har jeg inntrykk av. 

Instagram og Snap er populært, han har fått Snap. 

Anonymous poster hash: e2e7c...7be
Skrevet

Ungene i dag bruker instagram og snap, facebook er veldig avleggs for dem.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Aldersgrensen både der og Instagram er 13 år.

Skrevet

Jeg har lltid sagt fylte 13 år, men ombestemt meg fordi gutten vår ikke blir 13 år før i oktober (i år) og så godt som alle i klassen fikk i løpet av januar-mars og fotballtrenerne begynte å legge ut info om treninger og kamper der til guttene. Så vår fik da i slutten av mars, selv om det er noen måneder for tidlig. Så nå har jeg moderert meg til det året de fyller 13 år. Og vi har selvsagt snakket mye om nettvett, samt at jeg har ham som venn og kan passordet hans.

Anonymous poster hash: c3dac...8d2
Skrevet

Hm...Her bruker de facebook....14-15 år...

Her også. Jeg jobber i vgs og alle bruker FB aktivt, så da tror jeg nok det er snakk om lokale variasjoner. Men de legger ikke ut så mye selv da, er mer å trykke like, dele og opprette grupper til ulike ting. Jeg har FB-gruppe med kassen min.

Anonymous poster hash: c3dac...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...