Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jeg er ikke sikker på om jeg vil ha. Jeg ser argumentene hans med at det er praktisk i bakkene her, og tenk alle sykkelturene vi kan dra på og ungene vil elske at vi drar på sykkelturer og jeg vil jo ikke sykle så mye på vanlig sykkel for jeg klager over at jeg blir sliten osv osv. MEN for det første er det grisedyrt og for det andre er JEG ikke spesielt glad i sykkelturer...Får dårlig samvittighet for å si nei til en så flott gave som " hele familien får glede overvat jeg har" men jeg ikke er supergiret på selv. Og nevnte jeg at det er grisedyrt? Hm.. Anonymous poster hash: dd3be...37e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Du kan jo dra og lånesykle litt og se hvordan du liker det. Å kjøpe en el-sykkel du ikke kommer til å bruke, høres selvfølgelig dumt ut. Anonymous poster hash: e078c...6d6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Jeg er ikke sikker på om jeg vil ha. Jeg ser argumentene hans med at det er praktisk i bakkene her, og tenk alle sykkelturene vi kan dra på og ungene vil elske at vi drar på sykkelturer og jeg vil jo ikke sykle så mye på vanlig sykkel for jeg klager over at jeg blir sliten osv osv. MEN for det første er det grisedyrt og for det andre er JEG ikke spesielt glad i sykkelturer...Får dårlig samvittighet for å si nei til en så flott gave som " hele familien får glede overvat jeg har" men jeg ikke er supergiret på selv. Og nevnte jeg at det er grisedyrt? Hm.. Anonymous poster hash: dd3be...37e Jeg har en grisedyr el-sykkel og det er så verdt det! Men du bør vel like å sykle i utgangspunktet :-) Jeg er utrent og overvektig, men har i år syklet til og fra jobb hver dag siden i våres, 15 km hver dag og bare oppoverbakker hjem igjen, med et smil om munnen :-) Jeg elsker sykkelen min! Dra til en butikk og prøvesykle en tur, så vet du hva du eventuelt sier nei til. Anonymous poster hash: c3863...b1f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Du skal ha el-sykkel for at du skal kunne sykle med ungene som ikke har el-sykkel? 😂 Du blir sliten? Kan ikke mannen ta de med på sykkeltur hvis det er så viktig da? Man MÅ ikke gjøre alt sammen.. Anonymous poster hash: afe43...887
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Her ser det ut som mannen vil gi deg gave fordi han ønsker å endre deg. Det her blir som å gi veganske oppskrifter til en kjøttspiser eller Bibel til en muslim - han ønsker at du skal sykle masse fordi HAN liker å sykle. Vel, man trenger ikke å gjøre alt sammen. Her trener jeg og ungene kampsport og svømming, mannen har null interesse for det. Han driver med hundekjøring, noe som han tar ungene med på, men igjen noe som JEG ikke driver med. Vi har også felles interesser, vi drar på turer ut i naturen osv. Han jeg var sammen med før og har to barn med, tvang meg med på skiturer, og den dag i dag hater jeg ski, har ikke hatt dem på beina i sikkert 10 år. Da jeg sa til eksen at jeg ikke likte ski, ble jeg oppfordret til å gå mer på ski og fikk nye ski og skidress i julegave. Djevelen i meg ville gi ham strikkepinner og badebukse til neste jul siden det var noe jeg likte og han hatet, men vi ble heldigvis skilt før neste jul HI; jeg hadde sagt til mannen at du IKKE liker å sykle og helst vil ha noe annet, og at sykkelen blir bare stående i boden eller solgt siden den ikke blir brukt. Anonymous poster hash: 0bbed...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå