Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Vi fikk oss katt i sommer. Den hadde allerede fått et navn der han ble født og det ble bare til at vi brukte samme navnet på han. Men kjenner at jeg egentlig ikke liker det... Er vel ikke sånn at katta egentlig skjønner hva den heter?😁 Ungene er jo vant til navnet, men jeg liker det virkelig ikke😝 Anonymous poster hash: 80ba8...c00
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Jeg kjenner ei som bytta navn på ungen da den var 3 år. Det var temmelig spesielt. Å bytte navn på katten? Go for it. 😊 Anonymous poster hash: 1e4ff...28d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Jeg kan garantere med hele mitt liv at katten driter fullstendig i hva han heter. Skift navn hvis du føler for det! Anonymous poster hash: d6597...fd2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Jøss, jeg hadde helt glemt at jeg byttet navn på katten selv etter et par måneder, før jeg leste denne tråden. Så jeg kan skrive under på at det helt sikkert går fint og blir fort glemt. Hehe. Anonymous poster hash: 8e1b4...fbd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Bortsett fra at jeg ikke skjønner hvorfor du bryr deg om hva katta kalles, så driter vel absolutt alle (bortsett fra ungene?) i hva du kaller dyret. Anonymous poster hash: 1f7e0...47a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Katten blir sikkert deprimert og suicidal Anonymous poster hash: 86d75...e27
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 😂😂 Takk for svar folkens! Jeg vet jo at andre gir seg katta i hva den heter😜 Men den skal jo bo hos oss i ganske mange år så vil jo ha et navn som "passer" oss bedre😁 Skal snakke med ungene, de får bestemme om den skal få nytt navn eller ikke☺️ HI Anonymous poster hash: 80ba8...c00
MammantilNurket Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet?
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Bytte navn?!? Jeg trodde alle katter het Pus?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Dette kan bli ett minefelt. Stakkars katt som må bytte identitet i den sårbare kattungetiden. Vær obs på tilknytningsvansker! Har du spurt den hva den foretrekker? (Neidda, katta gir vel f...😸) Anonymous poster hash: e9f95...7a8
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Dette kan bli ett minefelt. Stakkars katt som må bytte identitet i den sårbare kattungetiden. Vær obs på tilknytningsvansker! Har du spurt den hva den foretrekker? (Neidda, katta gir vel f...😸) Anonymous poster hash: e9f95...7a8 "Jeg gir katten i navnet!"
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet? Katten har et typisk kattenavn😜 Men jeg foretrekker menneskenavn på dyrene😁😄 Tviler på at han vil lide noen stor nød om vi bytter, men har forsikret han, så må vel gå an å få dekket kattepsykolog om det blir nødvendig🙀 Anonymous poster hash: 80ba8...c00
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet? Katten har et typisk kattenavn😜 Men jeg foretrekker menneskenavn på dyrene😁😄 Tviler på at han vil lide noen stor nød om vi bytter, men har forsikret han, så må vel gå an å få dekket kattepsykolog om det blir nødvendig🙀 Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Heter Pusegutt, skal skifte til Liam Nathaniel?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 Katten vil ikke bry seg, men snakke med barna siden de er vandt med et første navnet Anonymous poster hash: a2a0a...43e
MammantilNurket Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet? Katten har et typisk kattenavn😜 Men jeg foretrekker menneskenavn på dyrene😁😄 Tviler på at han vil lide noen stor nød om vi bytter, men har forsikret han, så må vel gå an å få dekket kattepsykolog om det blir nødvendig🙀 Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Hva med å slå dem sammen? La oss si at katten heter "Pus" og at du heller vil at han skal hete "Kjartan" - også blir han hetende "Kjartan-Pus"
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet? Katten har et typisk kattenavn😜 Men jeg foretrekker menneskenavn på dyrene😁😄 Tviler på at han vil lide noen stor nød om vi bytter, men har forsikret han, så må vel gå an å få dekket kattepsykolog om det blir nødvendig🙀 Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Heter Pusegutt, skal skifte til Liam Nathaniel? Nja... Nå anser vel egentlig ikke jeg Liam Nathaniel for å være et menneskenavn da😜 Anonymous poster hash: 80ba8...c00
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet? Katten har et typisk kattenavn😜 Men jeg foretrekker menneskenavn på dyrene😁😄 Tviler på at han vil lide noen stor nød om vi bytter, men har forsikret han, så må vel gå an å få dekket kattepsykolog om det blir nødvendig🙀 Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Hva med å slå dem sammen? La oss si at katten heter "Pus" og at du heller vil at han skal hete "Kjartan" - også blir han hetende "Kjartan-Pus" Det blir litt tungvint. Og jeg vet av utsagn fra dib at vanskelige dobbeltnavn kan bli en belastning for stakkaren😿 Vil jo ikke at de andre store puseguttene i nabolaget skal mobbe han😩 HI Anonymous poster hash: 80ba8...c00
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet? Katten har et typisk kattenavn😜 Men jeg foretrekker menneskenavn på dyrene😁😄 Tviler på at han vil lide noen stor nød om vi bytter, men har forsikret han, så må vel gå an å få dekket kattepsykolog om det blir nødvendig🙀 Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Hva med å slå dem sammen? La oss si at katten heter "Pus" og at du heller vil at han skal hete "Kjartan" - også blir han hetende "Kjartan-Pus" Det blir litt tungvint. Og jeg vet av utsagn fra dib at vanskelige dobbeltnavn kan bli en belastning for stakkaren😿 Vil jo ikke at de andre store puseguttene i nabolaget skal mobbe han😩 HI Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Hva med et "stumt" mellomnavn?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet? Katten har et typisk kattenavn😜 Men jeg foretrekker menneskenavn på dyrene😁😄 Tviler på at han vil lide noen stor nød om vi bytter, men har forsikret han, så må vel gå an å få dekket kattepsykolog om det blir nødvendig🙀 Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Hva med å slå dem sammen? La oss si at katten heter "Pus" og at du heller vil at han skal hete "Kjartan" - også blir han hetende "Kjartan-Pus" Det blir litt tungvint. Og jeg vet av utsagn fra dib at vanskelige dobbeltnavn kan bli en belastning for stakkaren😿 Vil jo ikke at de andre store puseguttene i nabolaget skal mobbe han😩 HI Anonymous poster hash: 80ba8...c00 For ikke å nevne den eventuelle kriminelle løpebanen han er utsatt for ved å velge trend navn. Plutselig har du catnip farm i hagen og snuten på døra. Anonymous poster hash: e9f95...7a8
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #20 Skrevet 19. september 2015 Katten vil garantert få en alvorlig identitetskrise. P.S: Hva heter katten og hva er det nye navnet? Katten har et typisk kattenavn😜 Men jeg foretrekker menneskenavn på dyrene😁😄 Tviler på at han vil lide noen stor nød om vi bytter, men har forsikret han, så må vel gå an å få dekket kattepsykolog om det blir nødvendig🙀 Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Hva med å slå dem sammen? La oss si at katten heter "Pus" og at du heller vil at han skal hete "Kjartan" - også blir han hetende "Kjartan-Pus" Det blir litt tungvint. Og jeg vet av utsagn fra dib at vanskelige dobbeltnavn kan bli en belastning for stakkaren😿 Vil jo ikke at de andre store puseguttene i nabolaget skal mobbe han😩 HI Anonymous poster hash: 80ba8...c00 For ikke å nevne den eventuelle kriminelle løpebanen han er utsatt for ved å velge trend navn. Plutselig har du catnip farm i hagen og snuten på døra. Anonymous poster hash: e9f95...7a8 "Katten med støvlene" var en tyv, ransmann og gisseltaker av verste skuffe... Bare nevner det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #21 Skrevet 19. september 2015 Katten med hatten bortfører barn ved å lokke de inn i fancy biler (dra i spjongomoflappen! ) lurer på hva det er kodeord for? Anonymous poster hash: e9f95...7a8
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #22 Skrevet 19. september 2015 Katten med hatten bortfører barn ved å lokke de inn i fancy biler (dra i spjongomoflappen! ) lurer på hva det er kodeord for? Anonymous poster hash: e9f95...7a8 Ooops. Det ser ut til at man bør holde seg unna katter med bekledningsdeler på seg?!?!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #23 Skrevet 19. september 2015 Mye jeg ikke tenkte over når jeg fikk tak i katten ser jeg...🙀 Men den har ikke trendnavn. Ingen bekledning. Vi dropper dobbeltnavn. Satser på at vi berger da😳 At vi ikke får en traumatisert katt med en tvilsom fremtid😁😂 HI Anonymous poster hash: 80ba8...c00
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #24 Skrevet 19. september 2015 Mye jeg ikke tenkte over når jeg fikk tak i katten ser jeg...🙀 Men den har ikke trendnavn. Ingen bekledning. Vi dropper dobbeltnavn. Satser på at vi berger da😳 At vi ikke får en traumatisert katt med en tvilsom fremtid😁😂 HI Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Dette er seriøse greier 😊 http://famouspoetsandpoems.com/poets/t__s__eliot/poems/15121
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #25 Skrevet 19. september 2015 Mye jeg ikke tenkte over når jeg fikk tak i katten ser jeg...🙀 Men den har ikke trendnavn. Ingen bekledning. Vi dropper dobbeltnavn. Satser på at vi berger da😳 At vi ikke får en traumatisert katt med en tvilsom fremtid😁😂 HI Anonymous poster hash: 80ba8...c00 Dette er seriøse greier 😊http://famouspoetsandpoems.com/poets/t__s__eliot/poems/15121 😂😂👍🏼 Anonymous poster hash: 80ba8...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå