Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har låst meg inne på badet, koser meg med champagne i badekaret og høy musikk.. er så lei maset av mannen som tror han har rett i ALT.

Anonymous poster hash: ef99c...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat spist middag. Nå drikker jeg vin.

Anonymous poster hash: 8726c...2cb

Skrevet

Ligger i badekaret, er 40 uker gravid og passe lei..

Anonymous poster hash: 8c040...0e5

Skrevet

Lykke til da føder du nok snart :)

Anonymous poster hash: ef99c...572

Skrevet

Sitter i sofaen og synes synd på meg selv, er forkjølet, vondt i hodet, tett i nesa og sår i halsen, blæh.

Anonymous poster hash: a262d...993
Skrevet

Nurket og jeg er på besøk hos Mormor'n til Nurket. Har spist fårikål, ser på "Skal vi danse" og drikker prosecco :)

Skrevet

Akkurat tatt meg ett bad og ligger rett ut i sofaen kjempe forkjølet mens datteren min og venninnen koser seg med en film på rommet :-)

Skrevet

Jeg ordnet en suprise-game-night med gutta i helgen for min kjære..hvor de sitter i stua å Laner..som det heter.. (når de sitter på hver sin pc og spiller online spill..)

Så har laget deilig tom Yum suppe til disse gutta i kveld og meg selv selvfølgelig.. 😍 og sitter nå å koser meg i sofaen med masse tente lys rundt omkring med min surface på fanget..mens gutta koser seg med laningen. Jeg syntes at elsklingen min fortjente noe som det her denne helgen, skjer så alt for sjeldent at vi tar vare på de vennene vi har, og blir så glad inni meg når jeg titter bort på han nå, å ser hvor glad og fornøyd han ser ut.. Han ler og koser seg.. I'm loving it :)

Skrevet

Ser Stjernekamp og venter på at biffen skal bli ferdig☺️

Anonymous poster hash: c4921...853

Skrevet

Samboeren steker sjokoladevafler nå. To barn spiller på nettbrett og fire barn leker. Selv sitter jeg ved kjøkkenbordet og trykker på tlf.

Anonymous poster hash: fcc1f...004

Skrevet

Jeg ligger her og forbanner hemoroider. Ikke mye moro med de! Ring of fire, fy fan. Sånn passe gravid. Dagens høydepunkt var å ligge med en isbit i pompen og lese ukeblad. Jippi. 👹

Anonymous poster hash: 9c28b...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...