Gå til innhold

Hva skjer?? Lukter vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg innbiller meg det, men plutselig i går elns synes jeg at jeg luktet vondt. Hjelper ikke å dusje osv..!! Hjelp? Er jeg syk?

Anonymous poster hash: 13d73...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt å pusse nesa!? ;) Hva lukter du da?

Anonymous poster hash: f51c5...ffe

Skrevet

Har du forsøkt å pusse nesa!? ;) Hva lukter du da? Anonymous poster hash: f51c5...ffe

Surt :P ja, er ikke nesa..

Skrevet

Er det generelt kroppslukt, eller fra underliv? Eller svettlukten som lukter annerledes?

Anonymous poster hash: d7989...6db

Skrevet

Er det generelt kroppslukt, eller fra underliv? Eller svettlukten som lukter annerledes?Anonymous poster hash: d7989...6db

kanskje det er svetten?vet ikke. Ikke svettelukt, men mer ekkelt bare. Ikke helt råttent heller. Merker ikke vondt lukt hos andre :/

Det er ikke underlivet.

Skrevet

Kanskje det kommer fra ånden din?

Skrevet

Kanskje det kommer fra ånden din?Anonymous poster hash: d7989...6db

Kanskje :o men hva kan gjøre at man får akutt dårlig ånde? Forsvinner ikke ved pussing eller tyggis. Lukter liksom av klærne/overkroppen??? Litt sånn som..hmm...brokkoli :P

Skrevet

Jeg lukter også skikkelig rart innimellom!

Ble gjort oppmerksom på at det kanskje har sammenheng m barnefødsler og syklus og nå noterer jeg datoer for å se om det stemmer...

Skrevet

Ble gjort oppmerksom på at det kanskje har sammenheng m barnefødsler og syklus og nå noterer jeg datoer for å se om det stemmer...

huh? Er gravid :P skal jeg føde? Hehe

Skrevet

Det er sikkert noe du har spist... Asparges?

Skrevet

Det er sikkert noe du har spist... Asparges?Anonymous poster hash: d7989...6db

Nei..hmm.. har spist det samme som mannen, da burde vel han luktet og. Så rart :(

Skrevet

Puppesvette/råmelk?

Anonymous poster hash: 18b12...f2f

Skrevet

Puppesvette/råmelk? Anonymous poster hash: 18b12...f2f

hva lukter det? Puppesvette :P tror ikke det, men har litt råmelk (halvannen mnd til termin)

Skrevet

Kan det være klærne som lukter surt fordi de f.eks. har ligget for lenge i vaskemaskinen etter vask?

Er det noen andre som kjenner lukten av deg? Kan det være hormoner som forstyrrer luktesansen din?

Anonymous poster hash: f2f32...f2b

Skrevet

Svette på brystet som har tørket? Lukter ikke som svette under armene eller tåfis, men liksom litt klamt og søtt og innestengt?

Anonymous poster hash: 28f1d...f3a

Skrevet

Aha! da er det fra brystvortene sikkert. Jeg får også litt sånn sur lukt hvis jeg ikke klemmer ut det hvite tykke som samler seg i sprekkene på brystvortene. Jeg tror det er talg og litt melk som hoper seg litt opp. Har liksom tenkt at dette bare er noe som skjer med meg, men det kan vel like godt skje med andre...

Skrevet

huh? Er gravid :P skal jeg føde? Hehe

Hehe - neida, jeg mente at kroppens lukt endret seg etter fødsel og at kroppen min ihvertfall, lukter ulikt i løpet av måneden

😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...