Gå til innhold

vonde ammepupper når det er kaldt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 15 mnd og ammer henne kveld og natt. De siste dagene har det vert litt kjølig og jeg har fått såååå vondt i brystrortene. Hadde det så når jeg var gravid begge gangene men fikk ikke til amming med første. Er dette vanlig når man ammer eller har jeg grunn til å få graviditets angst?:(

Anonymous poster hash: fd2ff...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette har skjedd før når du var gravid - kanskje ta en test? ellers har sånne ammeinnlegg av ull funket veldig bra for meg.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jenta mi er 15 mnd og ammer henne kveld og natt. De siste dagene har det vert litt kjølig og jeg har fått såååå vondt i brystrortene. Hadde det så når jeg var gravid begge gangene men fikk ikke til amming med første. Er dette vanlig når man ammer eller har jeg grunn til å få graviditets angst?:(

Ammeinnlegg i ull hjelper.

Hvor ofte ammer du, da? Når barnet er over et år, kan det vel holde å amme innendørs?

Skrevet

Jenta mi er 15 mnd og ammer henne kveld og natt. De siste dagene har det vert litt kjølig og jeg har fått såååå vondt i brystrortene. Hadde det så når jeg var gravid begge gangene men fikk ikke til amming med første. Er dette vanlig når man ammer eller har jeg grunn til å få graviditets angst?:(Anonymous poster hash: fd2ff...aa9

Ammeinnlegg i ull hjelper.

Hvor ofte ammer du, da? Når barnet er over et år, kan det vel holde å amme innendørs?

Ammer henne jo bare kveld og av og til en gang tidlig morgen. Puppene mine tåler vist ikke at det er kjølig i det hele tatt. Blir vel å kjøpe Ammeinnlegg i ull da...:)

Skrevet

Dytt

Skrevet

Ammeinnlegg i ull!

Anonymous poster hash: ff861...187
Skrevet

Ammeinnlegg i ull!  Anonymous poster hash: ff861...187

Plus ullundertøy og ullsokker.

Anonymous poster hash: b5335...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...