Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jenta mi er 15 mnd og ammer henne kveld og natt. De siste dagene har det vert litt kjølig og jeg har fått såååå vondt i brystrortene. Hadde det så når jeg var gravid begge gangene men fikk ikke til amming med første. Er dette vanlig når man ammer eller har jeg grunn til å få graviditets angst? Anonymous poster hash: fd2ff...aa9
yummymum Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Hvis dette har skjedd før når du var gravid - kanskje ta en test? ellers har sånne ammeinnlegg av ull funket veldig bra for meg.
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Jenta mi er 15 mnd og ammer henne kveld og natt. De siste dagene har det vert litt kjølig og jeg har fått såååå vondt i brystrortene. Hadde det så når jeg var gravid begge gangene men fikk ikke til amming med første. Er dette vanlig når man ammer eller har jeg grunn til å få graviditets angst? Anonymous poster hash: fd2ff...aa9 Ammeinnlegg i ull hjelper. Hvor ofte ammer du, da? Når barnet er over et år, kan det vel holde å amme innendørs?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Jenta mi er 15 mnd og ammer henne kveld og natt. De siste dagene har det vert litt kjølig og jeg har fått såååå vondt i brystrortene. Hadde det så når jeg var gravid begge gangene men fikk ikke til amming med første. Er dette vanlig når man ammer eller har jeg grunn til å få graviditets angst?Anonymous poster hash: fd2ff...aa9 Ammeinnlegg i ull hjelper. Hvor ofte ammer du, da? Når barnet er over et år, kan det vel holde å amme innendørs? Ammer henne jo bare kveld og av og til en gang tidlig morgen. Puppene mine tåler vist ikke at det er kjølig i det hele tatt. Blir vel å kjøpe Ammeinnlegg i ull da... Anonymous poster hash: fd2ff...aa9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Dytt Anonymous poster hash: fd2ff...aa9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Ammeinnlegg i ull! Anonymous poster hash: ff861...187
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Ammeinnlegg i ull! Anonymous poster hash: ff861...187 Plus ullundertøy og ullsokker. Anonymous poster hash: b5335...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå