Gå til innhold

Disneyland, Anaheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært der: hvor er beste sted/beste deal på billetter??

Noen generelle tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må lese dere opp på fasttrack systemet og maksimere parken Utifra det.

Da sparer dere masse tid og slipper å stå i alt for mange køer.

Fast track er gratis, men lurt å forstå før man kommer i parken. Velg de mest populære attraksjonene først, for å slippe mest mulig kø.

Vi bodde i parken. Hadde 3 dager billett. Først Disneyland, så California adventure park og så Disneyland igjen. Vi dro og hvilte litt på hotellet og dro tilbake på kvelden. Pass på at barna er høye nok, er de på vippen, ta på dem sko med tykk såle 😋

Anonymous poster hash: 0829b...8a4

Skrevet

Dere må lese dere opp på fasttrack systemet og maksimere parken Utifra det.

Da sparer dere masse tid og slipper å stå i alt for mange køer.

Fast track er gratis, men lurt å forstå før man kommer i parken. Velg de mest populære attraksjonene først, for å slippe mest mulig kø.

Vi bodde i parken. Hadde 3 dager billett. Først Disneyland, så California adventure park og så Disneyland igjen. Vi dro og hvilte litt på hotellet og dro tilbake på kvelden. Pass på at barna er høye nok, er de på vippen, ta på dem sko med tykk såle Anonymous poster hash: 0829b...8a4

Står det om fasttrack på parksidene til Disney? Minste er 5 år, og de andre er store, så er ikke så bekymret for høyder... Det går der det går :)

Hvor kjøpte dere billett da? Hva er adventure-parken??

Vet ikke helt hvor vi skal bo ennå.

Skrevet

Alt står forklart på nettsiden til Disney. Gå inn der og les først før du begynner å stille spørmål. Der finner du masse nyttig informasjon både PM ikketrengt, de ulike attraksjonene, beggebparkene, overnattingsmuligheter osv.

Vi bodde på et sv de "ørten" motellene like utenfor parken. Ikke like fancy som Disney-hotellene, men helt greit hvis du skal ha et sted å sove og vil bruke mesteparten av tiden i parken. Gangavstand til parken var det, og sikkert 1/5 av prisen :)

Anonymous poster hash: e1236...5c1

Skrevet

Vet da godt at jeg kan både google og lese, men den er ikke alltid helt reell, eller forståelig den infoen man finner...

Så nå spør jeg om ERFARING fra andre! Dersom du ikke hadde noen gode, brukbare tips, så kunne du kanskje heller bare hoppet over tråden... Just saying... ;)

(Har forøvrig ikke spurt etter overnatting. Hotell har jeg plenty erfaring med, så det har jeg ingen problemer med å finne frem til selv! Men Disneyland har jeg ikke erfaring med...)

Skrevet

Vet da godt at jeg kan både google og lese, men den er ikke alltid helt reell, eller forståelig den infoen man finner...

Så nå spør jeg om ERFARING fra andre! Dersom du ikke hadde noen gode, brukbare tips, så kunne du kanskje heller bare hoppet over tråden... Just saying... ;)

(Har forøvrig ikke spurt etter overnatting. Hotell har jeg plenty erfaring med, så det har jeg ingen problemer med å finne frem til selv! Men Disneyland har jeg ikke erfaring med...)

D finne ikke noe svar på hva som er den beste dealen på billetter.

Det kommer helt an på hvor mange dager dere skal være, om dere skal ha park hopper, om dere er der på et tidspunkt som det er andre arrangementer dere trenger tilleggsbilletter til (som f.eks Halloween). Mange hoteller selger billetter og gir noen dollar i avslag til de som bor der. Ellers må man google på de forskjellige billett-tilbyderne og rett og slett etterspørre pris utfra antall dager og hvilke parker dere skal ha.

Du spurte etter generelle tips: og mitt generelle tips er å sette seg inn i den informasjonen som finnes på Disneysegne sider. Her er det MYE og god informasjon. Spør så heller hvis det er noe konkret du ikke skjønner eller ønsker ytterligere info om :)

Det er også helt umulig å skjønne at du absolutt ikke ønsket info ang overnatting, da du ikke spesifisere dette i spørsmålet, men kun refererte til at du ønsket noen generelle tips. Og mitt generelle tips er å ikke kaste bort penger på de overprisede Disney-hotellene hvis du allikevel skal være i parken hele tiden :)

Anonymous poster hash: e1236...5c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...