Gå til innhold

Inspirert om mobbing.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du noen av brukerne her inne har vært mobbere da de gikk på skolen?

Anonymous poster hash: 21b09...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert. Hører ofte om folk som blir mobbet og foreldre med barn som blir mobbet, men aldri om noen som mobber eller har barn som mobber. Et eller annet sted må jo faktisk mobberne være også, selv om de kanskje ikke vil innse at de er mobbere.

Skrevet

Var en tråd om det for ikke lenge siden.

Anonymous poster hash: d929c...50a

Skrevet

Mange her inne er fortsatt mobbere så ja, jeg tror at mange her inne var mobbere på skolen. Sjelden at man utvikler seg til åplutselig bli mobber i voksen alder.

Anonymous poster hash: 337fb...2a6
Skrevet

Mange her inne er fortsatt mobbere så ja, jeg tror at mange her inne var mobbere på skolen. Sjelden at man utvikler seg til åplutselig bli mobber i voksen alder.

Det kan da godt skje. Veien til grusomhet er ikke forbeholdt barn. Bare se hvordan gamle naboer i Jugoslavia plutselig gikk i strupen på hverandre. Den dehumaniseringen som må til for å gjøre et annet menneske til "fiende" er enda lettere når mennesket bare er en skjerm.

Anonymous poster hash: d929c...50a

Skrevet

Hvem sikter du til? Jeg synes de fleste her inne virker hyggelige. Det var derfor jeg spurte.

Skrevet

Hvem sikter du til? Jeg synes de fleste her inne virker hyggelige. Det var derfor jeg spurte.

Sikter til enkelte navngitte brukere som jevnlig blir mobbet i tråder de oppretter eller for innlegg de skriver. Best husker jeg henne som til og med fikk trusler i posten.

Skrevet

Sikter til enkelte navngitte brukere som jevnlig blir mobbet i tråder de oppretter eller for innlegg de skriver. Best husker jeg henne som til og med fikk trusler i posten.

Hvilke brukere blir mobber i tråder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...