Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jenta mi på 8 satt i bilen på vei hjem fra byen i dag og sang. Plutselig hører jeg "er det non slemme kvinnfolk her? Her kommer nissen uten klær" Jeg spurte henne om hva hun sang på og litt etter litt kommer det fram at det var noe en i klassen hadde vist henne på ipad når hun var på besøk. Jeg Googlet det og fant denne Først var jeg klar til å sende melding til mora til kameraten for å be henne ha litt oversikt over hva de ser på nett, men så ble jeg usikker... er dette harmløst? Anonymous poster hash: fb8db...7d6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Jeg hadde 4 åring i vinter som tok en pinne for Hafjell sangen hele tiden. Lært på skistevner... Glem det! Du kommer ikke utenom du heller Anonymous poster hash: 00d34...09e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Jeg hadde 4 åring i vinter som tok en pinne for Hafjell sangen hele tiden. Lært på skistevner... Glem det! Du kommer ikke utenom du heller Anonymous poster hash: 00d34...09e Hva betyr egentlig en pinne for Hafjell? Anonymous poster hash: 88c66...b6d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Jeg hadde 4 åring i vinter som tok en pinne for Hafjell sangen hele tiden. Lært på skistevner... Glem det! Du kommer ikke utenom du heller Anonymous poster hash: 00d34...09e Hva betyr egentlig en pinne for Hafjell?Anonymous poster hash: 88c66...b6d En skål, en drink... Anonymous poster hash: 953fd...ebd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Slikt kommer man seg ikke utenom. Her var gutta på 5 og 6 år i hundre over En godt stekt pizza. De hadde også sett videoen hos en kompis og kunne fortelle at de så trusa til jenta når hun putta hodet i do Hvis det plager deg veldig, ville jeg heller bare nevnt det tilfeldig neste gang du møter mammaen. Ikke send sms om at de ikke har oversikt over hva barna ser på nett, det er en overreaksjon. Anonymous poster hash: 169b3...38c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Her har sønnen min en storesøster, som er 6 år eldre. Noe av det morsomste hun vet, er å lære han litt uanstendige sanger. Så da går han og synger på det iblant. Plutselig kan noen av hans venner, fått med seg det, og synger på den. Uten at de ser uanstendige ting på ipaden. Anonymous poster hash: a3794...d0b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Ikke noe å tenke på. Det der kommer overalt. Flere unger i bhg som synger på den og andre ubrukelige sanger Anonymous poster hash: 57b59...2b9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Da jeg var 6 år lærte jeg "deilig er den himmel blå" sånn: "To små nisser står og tisser på vår kjære statsminister..." Og vi sang på Øl øl og mere øl, og Vazelina bilopphøggers... Tigergutt (hun er så rå rå rå). Dette er helt normalt, så lenge det ikke er noe som er støtende eller VELDIG grovt eller forherliger vold, så er det jo en del av barnekulturen og... Anonymous poster hash: 2c7bb...b46
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Joda, har fått roet meg ned. Hun er min eldste, så hvert nye steg er liksom ukjent terreng😉 De hadde sett videoen da, hun kunne fortelle at nissen hadde en pakke på tissemannen 😂 Anonymous poster hash: fb8db...7d6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Unger som er 7 år og oppover vet hvordan PC fungerer, man kan ikke sitte og holde dem i lanken 24/7 for å kontrollere alt de gjør. Nissen er jo ikke naken i videoen, ro ned. Anonymous poster hash: 6169f...1c9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Jenta på 5 eeeelsker pizza-sangen og nisse-sangen. Så har du jo en del av de Morgan Suele sangene som ikke akkurat er harmløs heller... "Rist meg som en milkshake, trenger bare one shake, rist meg rist meg...". Disse sangene kommer jo opp som forslag om man ser en av de. De er forholdsvis harmløs, de skjønner jo ikke meningen. Men er litt synd med alle de nakne kvinnfolka i videoen til disse norske gutte-gruppene... Det plager meg mest ifht kropp og sånt. Anonymous poster hash: 7797b...6de
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Ingen ting slår den samgen om analkuler og dildo. Da gikk jeg over til å konsekvent kun høre på p2 i bilen. Anonymous poster hash: 3053d...08c
It's all about me Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 Ha ha ha, nå dauer jeg her. Min 9-åring elsker Staysman, Katastrofe og Innertier. Kan alle slagerene på rams. For noen helger siden hadde de konsert samnen på Rockefeller som uheldigvis hadde 18-års grense. Hva gjør hun mor. Hun drar selv og filmer alle favorittene og ser de med ungen og lillesøster i hver armkrok morgenen etter. Mother of the year, ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå