Gå til innhold

Hva er dette ? Vondt i alle muskler :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber ikke i et fysiskt yrke men etter en dag på jobb så er alle muskler forferdelig vonde, hva kan dette være ? Snakker om at det er rett og slett vondt å bare gå til bilen. Sitter her og taster med vondt i begge armene. Hvis jeg reiser meg opp så kjenner lårmusklene ut som om jeg har trent sinnsykt mye i går, noe jeg ikke har gjort. Vært sånn i over en uke og nå holder jeg på å bli gal, tok en dag og gjorde absoloutt ingenting. Lå på sofaen og slappet av hele dagen. Ble noe bedre men dagen etterpå gikk jeg på jobb og da ble det likedan igjen. 

Har lavt stoffskifte, kan det ha noe med dette å gjøre ? bruker 125 mg levaxin hver dag, måtte øke dosen litt sist. 

Kan ikke ha det sånn og hvis jeg bestiller timen hos legen, ja da er det 6 UKER i ventetid. 

Anonymous poster hash: f5bc5...254
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn i perioder jeg er veldig sliten og kroppen sier ifra. Kan ligge rett ut en hel helg feks for å hente meg inn igjen. Har vært utbrent tidligere og slet med dette i noen år. Prøv magnesium, det hjelper mot muskelkramper og muskelsmerter. Ta dobbel dose i begynnelsen. Ellers så har det sikkert noe å gjøre med stoffskiftet ditt ja.. God bedring!

Anonymous poster hash: 5b175...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...