Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #26 Skrevet 19. september 2015 Hvis man som voksen og bosatt i Norge idag ikke har fått med seg at Grønland i Oslo i all hovedsak er befolket av mennesker med annen etnisk opprinnelse enn norsk, ja da bør man for svarte begynne å følge med på samfunnet, lese aviser, skaffe seg litt kunnskap. Flaut! Anonymous poster hash: 07b1b...25d Som sagt så finnes det en verden utenfor Oslo og. Anonymous poster hash: 116a5...7e3 Det er klart det gjør det. Jeg bor i den. Likevel mener jeg at man må være passe treg for ikke å ha fått med seg slikt om hovedstaden. Direkte pinlig faktisk. Anonymous poster hash: 07b1b...25d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #27 Skrevet 20. september 2015 Det er så koselig og gå på grønnland på sommeren det yrer med liv og masse forskjellige spennende lukter og bodene er fantastiske og maten er hærlig! Elsker faktisk at det finnes en slik plass i nærheten ☺ Elsker at det finnes en slik plass som du kan gå til når det passer deg ja...... Men helst ikke bo mitt i vold, tyverier, blod vel? For det er jo det som er der. Og tenk når du sitter på jobben din hver dag og strever med å få hverdagen til å strekke til så sitter alle menneskene på røvo og gjør absolutt ingenting! De trenger de ikke fordi du betaler slik at de kan gå på NAV for alltid. Sykt ! Anonymous poster hash: b2bf8...cf0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #28 Skrevet 20. september 2015 Vittig hvordan de fleste bare automatisk tenker at dette var et rasistisk innlegg. Sier vel mer om dere enn meg ;-) HI Anonymous poster hash: 75af8...473
*Miss Marple* Skrevet 20. september 2015 #29 Skrevet 20. september 2015 Vittig hvordan de fleste bare automatisk tenker at dette var et rasistisk innlegg. Sier vel mer om dere enn meg ;-) HIAnonymous poster hash: 75af8...473 Men hva er feil da? Jeg ser det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå