Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Noen andre som har sett fostersekken,plommesekken å fosteranlegg.. Også gikk det bra likevell fordeom du ikke så hjerte da? Anonymous poster hash: cb1fc...116
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Jaa, var for tidlig på ul. Uke 6. To uker etterpå var det synlig bankende hjerte Anonymous poster hash: 9d41f...f47
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Okei håper det er tilfelle... Har vært på 3 ultralyder... Den første så vi bare fostersekken den andre gangen så vi noe vi egebtlig ikke kunne se.. 3 gangen så vi fostersekken,plommesekken å fosteranlegg... Hun sure UL dama sa at det var sikkert en spontanabort å at jeg sikkert må på utskrapning ... Skjønner jo ikke det.. Det har jo skjede utvikling... Bare at vi ikke så hjerte Anonymous poster hash: cb1fc...116
BøllefrøOgBolla Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Hvor langt var det mellom ul da, og hvor langt mener du og legen at du var kommet?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Ja, med nummer tro. Jeg fikk blødninger i uke 7 og fikk tidlig UL. Gynekolgen ga samme beskjed som du fikk, at her var det nok ikke noe og at jeg nok var i gang med en SA. Så fikkjeg time en uke senere sånn i tilfelle blødningene stoppet og jeg måtte ha utskraping. Jeg var helt knust da jeg gikk derfra, hulket og gråt og skjønte ikke hvordan jeg skulle få en helt uke til å gå. Da jeg kom tilbake i uke 8 viste det seg at gynekologen hadde tatt feil, for nå var det både tydelig foster og bankende hjerte der, men jeg var en uke kortere på vei enn først antatt. Gynekologen sa (siden jeg var 100% sikker på befruktningsdagen) at noen ganger kan egget gå i en slags "hvilemodus" før de utvikler seg vider. Det var visst sjeldent, men forekom. I dag er barnet en frisk og spretten 11-åring Lykke til HI, jeg håper du også få en god beskjed snart. Anonymous poster hash: 4b6be...c90
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Ifølge mens 6+2 Men så kom jeg andre gangen på UL å da sa han at det så fint ut å han trodde jeg bare var litt over 4 uker. Så kom jeg til hu siste som sier at hun ser fostersekk plommesekk å fosteranlegg men at det garantert er en spontanabort Anonymous poster hash: cb1fc...116
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Tusen takk for svar ❤ jeg ble så skjokkert at hun trodde det garantert var en spontanabort... Har aldri hatt det før .. Har ingen smerter men har ikke så mye graviditetssymtomer.. Anonymous poster hash: cb1fc...116
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Dytter litt på denne Anonymous poster hash: cb1fc...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå