Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Sønnen min på 8 år er heldig nok til å ha mange venner. En av de han ikke har pleid å være så mye med er han som bor nærmest, faktisk vegg i vegg. Nå har de imidlertid lekt en del sammen, noe som er veldig kjekt, men jeg holder på å tilte av lydvolumet til denne gutten. Det virker nesten som om han ikke kan snakke med normal innestemme, så enten snakker han veldig høyt og skjærende, eller så roper og skriker han. Jeg har flere ganger sagt i fra at de må bruke innestemme inne, eller gå ut. Jeg sier "dere" selv om det bare er han som er et problem, for verken vår sønn eller andre kamerater holder på sånn. Altså, de kan selvsagt komme med rop av og til de også, men ikke kronisk slik som denne gutten. Jeg tåler en god del støy, men dette går meg faktisk på nervene. Etter at de (han) får beskjed blir det litt bedre i noen få minutter, og så er det på'an igjen. Noen ganger tar de meg på ordet og går ut, og da er det konstant skriking og roping på trampolinen før de kommer inn igjen og jeg på nytt må minne om innestemme. Gjennom veggene hører vi jo at han neppe bruker innestemme hjemme heller. Noen med noen gode råd? Eller er eg alt for streng som sier i fra "hele tiden" (flere ganger på en time) om at de (han) må dempe seg? Anonymous poster hash: 7785e...6d2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Fryktelig slitsomt. Noen barn har en litt mer skjærende stemme fra naturens side også da. Ikke annet å gjøre enn å minne på volumet da. Anonymous poster hash: 0c0aa...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå