Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jeg kjøpte meg sorte ankelboots på Eurosko for ca to uker siden til 800 kr. De er kun brukt til og fra jobb (kontor) inkludert levering og henting i barnehagen, altså ikke noe hardt bruk i det hele. I dag merker jeg at litt av skinnet på tåen er borte. Jeg må ha sparket i døren på bilen, eller noe. Men det skal da utesko tåle? Hadde dere gått til butikken og forklart hva som har skjedd? Er det mulig å få reklamasjon på en slik skade? Det er jo ikke gøy når nye sko ser velbrukt ut etter et par uker. Anonymous poster hash: 40308...313
the amazing spidermamma Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Jeg tror ikke at jeg ville ha gått tilbake med noe sånt. Utrolig kjipt, men sånn som jeg forstår det, så har du fått skrapet opp skoen oppå? For å sette det på spissen, hvis du får en ripe i bilen etter en ukes bruk, så kan man ikke klage til forhandleren. Jeg har gjort akkurat det samme selv med nye sko, det er utrolig ergerlig.
Gemini77 Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Skinn er skinn, og med mindre sømmen har gått opp eller sålen begynt å løsne så er det ikke grunnlag for reklamasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå