Gå til innhold

Du som har operert vekk heng/hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gjorde du det og hvor lang ventetid var det? Er visst over 11 års ventetid i Oslo :o

Anonymous poster hash: f332f...6a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min gjorde det etter tvillingfødsel.

Hun fikk legen sin til å sende henvisning til en privatklinikk med refusjonsordning med nav. Legen sendte henvisningen på høsten, september tror jeg det var og hun var inne hos kirurgen til vurdering. Kirurgen sa at hun absolutt ville få det dekket, men at klinikken bare hadde et visst antall operasjoner de kunne ta i året som nav dekket og årets kvote var brukt opp. Venninnen min måtte derfor vente til etter nyttår. Hun snakket med de på klinikken igjen i januar og fikk time i april samme år. 

Hun ble operert i Drammen.

Anonymous poster hash: a9794...3ce
Skrevet

Venninnen min gjorde det etter tvillingfødsel.

Hun fikk legen sin til å sende henvisning til en privatklinikk med refusjonsordning med nav. Legen sendte henvisningen på høsten, september tror jeg det var og hun var inne hos kirurgen til vurdering. Kirurgen sa at hun absolutt ville få det dekket, men at klinikken bare hadde et visst antall operasjoner de kunne ta i året som nav dekket og årets kvote var brukt opp. Venninnen min måtte derfor vente til etter nyttår. Hun snakket med de på klinikken igjen i januar og fikk time i april samme år.

Hun ble operert i Drammen.

Anonymous poster hash: a9794...3ce

Takk :) kan godt vente 1-2 år, men ikke 11 år.

Anonymous poster hash: f332f...6a8

Skrevet

Jeg og fikk henvisning til privatklinikk. Jeg fikk time til konsultasjon tidlig på året, så ble jeg operert 2 mnd etterpå. Dette var og i Drammen.

Anonymous poster hash: 19092...1b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...