Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jeg har alltid vært sjenert og hatt dårlig selvtillit. Jeg har aldri hatt mange kjærester og er singel nå. Problemet mitt er at jeg tenker at jeg ikke er bra nok for en mann. Hvis jeg dater eller er sammen med en mann er jeg alltid for snill fordi jeg er så "redd" for å bli dumpet. Jeg tenker at hvorfor skal han ville ha meg? Stille krav og sånn klarer jeg ikke. Tenker at da vil han ikke være med meg, for jeg er ikke bra nok til å kunne stille krav. Jeg har alltid vært sånn med både venner og menn, familie. Min forgje kjæreste var voldelig. Klarte til slutt å gå fra han da. Vet ikke hvorfor jeg skriver her, måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: 6125e...6e1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Anonymous poster hash: 6125e...6e1
Gjest Antarctica Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Så trist at du straffer deg selv for de ugjerninger andre har gjort! Har du prøvd noen form for terapi eller coaching?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Vet ikke helt hva jeg skal si, men vil gi deg en klem, og jeg håper du finner troen på at du er god nok akkurat som du er. Har du vurdert å prate med en psykolog? Ellers synes jeg det hjelper veldig på selvfølelsen og selvtilliten å trene regelmessig. Ikke fordi jeg blir så steike godt trent, men fordi en frisk kropp er en glad kropp, og en glad kropp gir et friskt hode Anonymous poster hash: d7c3d...709
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Så trist at du straffer deg selv for de ugjerninger andre har gjort! Har du prøvd noen form for terapi eller coaching? nei jeg har ikke prøvd det, kanskje jeg burde sjekke det ut. Tusen takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 6125e...6e1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Vet ikke helt hva jeg skal si, men vil gi deg en klem, og jeg håper du finner troen på at du er god nok akkurat som du er. Har du vurdert å prate med en psykolog? Ellers synes jeg det hjelper veldig på selvfølelsen og selvtilliten å trene regelmessig. Ikke fordi jeg blir så steike godt trent, men fordi en frisk kropp er en glad kropp, og en glad kropp gir et friskt hode Anonymous poster hash: d7c3d...709 Tusen takk for det. Jeg er flink til å gå turer, men ikke trene Anonymous poster hash: 6125e...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå