Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Var fire dager på overtid for mens og våknet her om natten av sinnssyke menssmerter, som regel har jeg bare lette smerter dag 1-2 og trenger aldri piller. Stod opp og tok piller og gikk på toalettet. Da fosset blodet ut, og det var så vondt at jeg kastet opp. Gikk og la meg med nettbind som jeg blødde ut. Måtte skifte på senga om morgenen. Var fortsatt litt småmurring dagen etter. Men slutta å blø, og siden har det ikke kommet mer blod. Tok en test, siden jeg slutta å blø og den var negativ. Kan hele mensen ha kommet på en gang, eller kan det hende at det var en SA? Tenkte over det først nå. Anonymous poster hash: ba22d...ce1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Hvis testen var negativ vil jeg tro det bare var en forsinket kraftig mens. Anonymous poster hash: 47f8b...055
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Hvis testen var negativ vil jeg tro det bare var en forsinket kraftig mens. Anonymous poster hash: 47f8b...055 Jeg bare tenker siden den gikk over med en gang. Blør alltid i 5-6 dager.. Anonymous poster hash: ba22d...ce1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Hvis testen var negativ vil jeg tro det bare var en forsinket kraftig mens. Anonymous poster hash: 47f8b...055 Jeg bare tenker siden den gikk over med en gang. Blør alltid i 5-6 dager.. Anonymous poster hash: ba22d...ce1 Den erfaringen jeg selv har med spontanabort samt at jeg har flere venninner som har hatt det innebærer at man blør greit etter en SA. Jeg har mistet tidlig å sent å det har alltid vært flere dager med blødning. Min venninne mistet nylig i SA uke 4-5 å spurte meg senest for ett par dager siden hvor lenge man blør etterpå da hun hadde holdt på i 5 dager. Sikker er jeg jo ikke men det virker ikke som en SA for meg 😊 Anonymous poster hash: 47f8b...055
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Hei,hadde en spontanabort for 12 dager siden og blør litt ennå.. Var på ultralyd 6 dager etter og, da sa de at livmora hadde trekkt seg, sammen så ut som jeg var 5-6 uker på veg.. Men kvalmen forsvant helt den dagen jeg begynnte og blø! Men har fortsatt symptomer som trøtthet vondt i hode sulten hele tia, ble akuratt 12 uker og mista på dagen, jeg ble 12 uker! Har mistet veldig mye blod og, så lurer veldig på hvor lenge man vil blø sånn ca? Og tok en graviditettest, idag, og den er sterk positiv enda. Har hørt flere som har fått negativ test etter en spontanabort, bare noen dager etter.. Takker for svar! Anonymous poster hash: 4cb45...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå