Gå til innhold

Dere andre som så den kleine "Adam søker Eva"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte rett og slett ikke å slå av. Noe så latterlig kleint. Men... Dersom du skulle velge blant de to "kjekkasene", hvem ville du valgt?

Anonymous poster hash: cdb70...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart han første!

Skrevet

Den første :D

Anonymous poster hash: 4d668...9cd

Skrevet

Begge diskvalifiserte seg ved å delta på det der. Uærrrrhg! 😣

Anonymous poster hash: 9d5e9...7f6

Skrevet

Først og fremst er jeg dritflau for at jeg så på det.

Men jeg ville nok valgt han finnen fra Ålesund. Han andre fremstod som en nerdete leddorm.

Anonymous poster hash: 411e4...c96

Skrevet

Jeg er glad jeg har mann å slipper å velge mellom de 2 snålingene. Stakkars han med den lille penisen som han prøvde å skjule heletiden.

Skrevet

Jeg er glad jeg har mann å slipper å velge mellom de 2 snålingene. Stakkars han med den lille penisen som han prøvde å skjule heletiden.

Lol! Kunne man se det altså?

Passe sært å melde seg på et slikt program hvis en har komplekser over penisstørrelse

Anonymous poster hash: e50ce...09f

Skrevet

Ville heller forblitt singel...

Anonymous poster hash: 5ae90...e26

Skrevet

Jeg er vel litt for gammel for de. Syntes de oppførte seg som noen barnslige guttunger. Og at de skulle konkurrere om å få kyss og date med dama synes jeg var nedverdigende. Syntes programmet virket nesten litt koselig helt til han konkurrenten kom inn... Da ble det bare teit!

Anonymous poster hash: 0ffdd...b7f

Skrevet

Var på jobb så fikk ikke sett det. Men var det ikke sladdet over underliv? Det var det jo på reklamen så anntok det var det i programmet også.

Anonymous poster hash: f56ff...8a7

Skrevet

Var på jobb så fikk ikke sett det. Men var det ikke sladdet over underliv? Det var det jo på reklamen så anntok det var det i programmet også.

Anonymous poster hash: f56ff...8a7

Reklamen sendes på tidspunkt der barn kan se, så derfor er det sladdet. I selve programmet så er det fritt innsyn både her og der😁😂😂😂

Anonymous poster hash: ba4bc...fc7

Skrevet

Når er det reprise ? Dette må jeg se hehe

Anonymous poster hash: f88e7...c97

Skrevet

Tenk å vise underlivet ditt til hele Norge!

Anonymous poster hash: b003e...988

Skrevet

Når er reprise ? Og hvilken kanal ? Eller når går dette ?

Anonymous poster hash: 7ebde...5aa

Skrevet

Alt ligger ute på Tv Norge.no :D Og hadde datet han første, helt klart.

Skrevet

Ikke sikkert han hadde så liten penis.Syns det er dårlig gjort å si sånn.Tenk så modig gjort å stille opp på noe sånt.

Anonymous poster hash: a0809...f53
Skrevet

Ikke døm han for penisstr hvis dere bare så den slapp damer! Min mann har en penis som er bitteliten slapp, men hoi hvor den vokser når den er i humør :fnise: Da er den absolutt på størrelse med andre jeg har vært med som har hatt vesentlig større tissefant i slapp modus. Programmet var forøvrig utrolig pinlig, jeg våknet fra en liten to-timers powernap på sofaen og da sto det programmet på i bakgrunnen mens mannen min satt å fniste i sofaen :P Herlighet for ett konsept!

Anonymous poster hash: 67bc6...74d
Skrevet

Hahaha!! Jeg MÅTTE jo bare se på reprisen etter å ha lest om programmet her :D

Herregud, jeg klarer ikke finne et annet ord enn kleint, Kleint, KLEEEEEINT!!

Holy shit :P

Av de to gutta ville jeg nok valgt han første (han norske)..

Anonymous poster hash: 7068e...c68

Skrevet

Måtte se på reprisen nå jeg også - pute-tv til nye høyder. Grøss

Skrevet

Måtte se på reprisen nå jeg også - pute-tv til nye høyder. Grøss

Skrevet

Hjelpes.... Og hvorfor være med på noe sånn når man går rundt hele tida å prøver å skjule sin lille penis? Så helt kleint ut. Hehe ikke akuratt i samme kategori som Ex on the beach de folkene her. Hadde aldri gått naken på tv om jeg så sånn ut. Hun dama ser jo normal ut da.

Skrevet

Haha. Som jeg sa til venninna mi: Maybe he's a grower? Vi har vel alle truffet på en sånn? :D

Må jeg betale for å se det på nett?

Anonymous poster hash: 1746d...68b
Skrevet

Hjelpes.... Og hvorfor være med på noe sånn når man går rundt hele tida å prøver å skjule sin lille penis? Så helt kleint ut. Hehe ikke akuratt i samme kategori som Ex on the beach de folkene her. Hadde aldri gått naken på tv om jeg så sånn ut. Hun dama ser jo normal ut da.

Er det unormalt å ha liten penis?

Anonymous poster hash: 1746d...68b

Skrevet

Ganske rart å være med på et program hvor man tydeligvis er livredd for å vise penis. Mulig han hadde tusla rundt sånn selv om den var stor og , men jeg tviler faktisk på det. Skikkelig ille program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...