Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Er det bare jeg som faktisk er litt opprørt over slike ting? Korrupsjon i Norge!Er nok ikke bare på slike tydelig ting det foregår. Jobber selv i en mindre kommune, og jeg synes det er mye av det. Familie medlemmers av sjefer og deres firma som får gullkantede avtaler pga at deres familiemedlem i kommunen inngår avtaler med dem. Det er egentlig ganske ekkelt, vi skal jo være der for borgerene, ikke for å mele vår egen kake, samme hvilket nivå vi er på. Anonymous poster hash: fa5f0...7e3
sug lut Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Men vet du om slikt så melder du det jo, ikke sant? Det er din plikt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Men vet du om slikt så melder du det jo, ikke sant? Det er din plikt. Jeg har meldt fra til min sjef om det jeg har fått greie på gjennom jobben, og jeg har meldt fra til ordfører, om ting jeg har fra andre kilder, samt det jeg har fått kjennskap til gjennom jobben. Det er ingen interesse, de vet det vel alle sammen. Jeg har ikke meldt til politiet, da jeg ikke føler jeg trenger politianmelde sjefene mine, tror ikke de gidder å bry seg de heller. Er nok bare en aksept for at slik er det. Anonymous poster hash: fa5f0...7e3
sug lut Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Men vet du om slikt så melder du det jo, ikke sant? Det er din plikt. Jeg har meldt fra til min sjef om det jeg har fått greie på gjennom jobben, og jeg har meldt fra til ordfører, om ting jeg har fra andre kilder, samt det jeg har fått kjennskap til gjennom jobben. Det er ingen interesse, de vet det vel alle sammen. Jeg har ikke meldt til politiet, da jeg ikke føler jeg trenger politianmelde sjefene mine, tror ikke de gidder å bry seg de heller. Er nok bare en aksept for at slik er det. Anonymous poster hash: fa5f0...7e3 Du trenger jo tydeligvis å politianmelde - eller i det minste melde fra om, tipse - når ingenting skjer ellers.
Gjest Antarctica Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Sist vi hørte om en tilsvarende sak, var det Mette-Marit og Johhny fra Stovner...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Det er aksept for slikt i Norge blant folk som har penger og makt. Man ansetter, gir avtaler og fordeler. Ikke nødvendigvis for å tjene på det økonomisk selv, det er gutteklubben grei i aksjon. Hvem bestefaren din var og hvem han kjente, teller mer enn hvem du er og hva du oppnår selv. I norsk sammenheng har det ikke så store konsekvenser, men ikke tro at de som er født inn i velstand ikke har sine systemer for å opprettholde velstanden. Anonymous poster hash: c2428...bce
Gjest Antarctica Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Det er aksept for slikt i Norge blant folk som har penger og makt. Man ansetter, gir avtaler og fordeler. Ikke nødvendigvis for å tjene på det økonomisk selv, det er gutteklubben grei i aksjon. Hvem bestefaren din var og hvem han kjente, teller mer enn hvem du er og hva du oppnår selv. I norsk sammenheng har det ikke så store konsekvenser, men ikke tro at de som er født inn i velstand ikke har sine systemer for å opprettholde velstanden. Anonymous poster hash: c2428...bce Amen. Og ikke bare på individnivå - dette er jo også på systemnivå og nasjonalt nivå...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Det er aksept for slikt i Norge blant folk som har penger og makt. Man ansetter, gir avtaler og fordeler. Ikke nødvendigvis for å tjene på det økonomisk selv, det er gutteklubben grei i aksjon. Hvem bestefaren din var og hvem han kjente, teller mer enn hvem du er og hva du oppnår selv. I norsk sammenheng har det ikke så store konsekvenser, men ikke tro at de som er født inn i velstand ikke har sine systemer for å opprettholde velstanden. Anonymous poster hash: c2428...bce Amen. Og ikke bare på individnivå - dette er jo også på systemnivå og nasjonalt nivå... Det er ganske skremmende å bo i Bergen for tiden. Drevland har fått ekstremt med personstemmer og bydelen i sør slår ring om henne. De vil faktisk at dette skal være akseptabelt. De er ikke dumme, de vet bare at dette tjener dem og derfor vil de ha det slik. Anonymous poster hash: c2428...bce
Gjest Antarctica Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Det er aksept for slikt i Norge blant folk som har penger og makt. Man ansetter, gir avtaler og fordeler. Ikke nødvendigvis for å tjene på det økonomisk selv, det er gutteklubben grei i aksjon. Hvem bestefaren din var og hvem han kjente, teller mer enn hvem du er og hva du oppnår selv. I norsk sammenheng har det ikke så store konsekvenser, men ikke tro at de som er født inn i velstand ikke har sine systemer for å opprettholde velstanden. Anonymous poster hash: c2428...bce Amen. Og ikke bare på individnivå - dette er jo også på systemnivå og nasjonalt nivå... Det er ganske skremmende å bo i Bergen for tiden. Drevland har fått ekstremt med personstemmer og bydelen i sør slår ring om henne. De vil faktisk at dette skal være akseptabelt. De er ikke dumme, de vet bare at dette tjener dem og derfor vil de ha det slik. Anonymous poster hash: c2428...bce Noe av det skyldes vel hennes karisma også?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Det er aksept for slikt i Norge blant folk som har penger og makt. Man ansetter, gir avtaler og fordeler. Ikke nødvendigvis for å tjene på det økonomisk selv, det er gutteklubben grei i aksjon. Hvem bestefaren din var og hvem han kjente, teller mer enn hvem du er og hva du oppnår selv. I norsk sammenheng har det ikke så store konsekvenser, men ikke tro at de som er født inn i velstand ikke har sine systemer for å opprettholde velstanden. Anonymous poster hash: c2428...bce Amen. Og ikke bare på individnivå - dette er jo også på systemnivå og nasjonalt nivå... Det er ganske skremmende å bo i Bergen for tiden. Drevland har fått ekstremt med personstemmer og bydelen i sør slår ring om henne. De vil faktisk at dette skal være akseptabelt. De er ikke dumme, de vet bare at dette tjener dem og derfor vil de ha det slik. Anonymous poster hash: c2428...bce Noe av det skyldes vel hennes karisma også? Jeg bor selv i Bergen sør ihvertfall, og jeg takler ikke Drevland. Anonymous poster hash: c0cde...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå