Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Det stikker og gjør veldig vondt nedentil rett som det er. Gjort dette i et par dager nå, men er bare 32 uker på vei. Kan ikke huske dette fra forrige svangerskap. Det kjennes på en måte ut som at jenta prøver å stikke ut en fot/bein e.l. Anonymous poster hash: 15cf2...2b0
februarprins2013 Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 når jeg hadde nedpress,fikke jeg mest vondt i rumpa og ikke foran
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Dette er mer i selve underlivet på en måte. Veldig ubehagelig og vondt, så tårene triller automatisk når det skjer. Kan det være at jenta sparker og treffer på spesielle punkt da? Rart det og Anonymous poster hash: 15cf2...2b0
februarprins2013 Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Dette er mer i selve underlivet på en måte. Veldig ubehagelig og vondt, så tårene triller automatisk når det skjer. Kan det være at jenta sparker og treffer på spesielle punkt da? Rart det og Anonymous poster hash: 15cf2...2b0 kan jo hende at det oppleves forskjellig også da, jeg har bare vert gravid engang, og han sparket meg aldri noe steder bortsett fra ribbena
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Her sparkes, slås og dultes det i alle retninger. Men jeg kjenner igjen dem som spark, uansett hvor vondt eller ikke det er Anonymous poster hash: 15cf2...2b0
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Jeg ble fortalt av jordmor at stikkene jeg kjente var nedpress. Og at de skyldtes at babyens hode presset på nerver i livmorhalsen. Hatt dette i alle mine svangerskap fra uke 30 og utover. Anonymous poster hash: 2f9e5...15f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Da kan det stemme at det er det. Har hatt mye kynnere, og lege sa sist at hvis jeg får mye medpress i tillegg burde vi sjekke og måle livmorhalsen eller noe sånt Anonymous poster hash: 15cf2...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå