Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Vi har jo forsikring på unen, han er 10. Men hvordan gir man barnet sitt uføreforsikring som gjelder når de blir voksene? Viderefører man barneforsikringen, ellrr må 18 åringer tegne ny uføreforsikring? Jeg selv tegnet ikke det som ung, og da jeg aldrigvtenkte på at likt var viktig, dumme meg. Når jeg først skulle gjøre det fikk jeg avslag pga helsa. Kjipt. For nå sitter jeg litt i saksa. Vil unngå at barnet mitt kommer i samme situasjon..... Anonymous poster hash: e08d0...e3e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Flere og flere forsikringsselskap tillater nå at barneforsikringene automatisk går over i voksenforsikring uten ny helseattest. Våre barn er forsikret hos IF og der blir uføreforsikringen deres automatisk videreført fra barn til voksen når de fyller 25 år, uten ny helseattest. Vi har super-forsikringen https://www.if.no/web/no/privat/forsikringer/barneforsikring/pages/default.aspx Ring og spør forsikringsselskapet hvordan det fungerer der dere allerede har forsikring, får du ikke videreføring uten ny helseattest bytter du selskap. Anonymous poster hash: d6c33...770
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Jaha.....hm, da blur det en tlf til Trygg på mandag... Anonymous poster hash: e08d0...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå