Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Her har jeg og min kjære mann åpnet ei flaske hvitvin Herlig at helga er her igjen<3 Anonymous poster hash: 158b4...7ee
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Solo super, gravid craving. Skulle gjerne hatt en deilig, tørr musserende, men må vel vente minst 6 mnd til. Anonymous poster hash: c1d82...59c
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Pepsi max. Ser film med unga og mannen er borte
TPK Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Solo super, gravid craving. Skulle gjerne hatt en deilig, tørr musserende, men må vel vente minst 6 mnd til. Anonymous poster hash: c1d82...59c Samme her!
kvirrevittt Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Kaffi. Er så trøtt at eg nesten ikkje klare halde meg våken, men pokker om eg skal legge meg tidleg på ein frædda
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Cola zero Anonymous poster hash: 8019b...863
Plutselig_gravid Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Jeg drikker øl. Er "alene" hjemme, og koser meg max. Eldste er på overnatting og de tre yngste er for lengst i seng. Mannen er hos en kamerat.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Vann med isbiter i 👍 Anonymous poster hash: 32016...b68
Gjest 5 andre Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 Iste med ferskensmak og masse frosne blåbær (i stedet for isbiter)
uhhuhher Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 Resten av en hvitvin vi åpnet på mandag, som egentlig er litt for sur.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 Cola zero Anonymous poster hash: 9ac5d...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå