Gå til innhold

Hva drikker dere i kveld? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg og min kjære mann åpnet ei flaske hvitvin :D Herlig at helga er her igjen<3

 

Anonymous poster hash: 158b4...7ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solo super, gravid craving. Skulle gjerne hatt en deilig, tørr musserende, men må vel vente minst 6 mnd til.

 

Anonymous poster hash: c1d82...59c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Pepsi max. Ser film med unga og mannen er borte

Skrevet

Solo super, gravid craving. Skulle gjerne hatt en deilig, tørr musserende, men må vel vente minst 6 mnd til.

 

Anonymous poster hash: c1d82...59c

Samme her!

Skrevet

Kaffi. Er så trøtt at eg nesten ikkje klare halde meg våken, men pokker om eg skal legge meg tidleg på ein frædda

Skrevet

Cola zero



Anonymous poster hash: 8019b...863
Skrevet

Jeg drikker øl. Er "alene" hjemme, og koser meg max.

Eldste er på overnatting og de tre yngste er for lengst i seng. Mannen er hos en kamerat.

Skrevet

Vann med isbiter i 👍

 

Anonymous poster hash: 32016...b68

Skrevet

Iste med ferskensmak og masse frosne blåbær (i stedet for isbiter) :)

Skrevet

Resten av en hvitvin vi åpnet på mandag, som egentlig er litt for sur.

Skrevet

Cola zero

 

Anonymous poster hash: 9ac5d...9fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...