Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Mine er: Valg av mann At jeg tok utdanning At jeg valgte å få barn akkurat når jeg gjorde Anonymous poster hash: 52839...7cf
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Valg av mann <3 Og at jeg valgte å få akkurat de barna jeg har, selv om ikke alt var "etter boka". Må legge til at jeg er fornøyd med at jeg flyttet tilbake til den plassen jeg bodde på som tenåring (hater denne plassen intenst). Det er verdens beste plass å bo på! Anonymous poster hash: 4c4ce...618
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Valg av mann <3 Og at jeg valgte å få akkurat de barna jeg har, selv om ikke alt var "etter boka". Må legge til at jeg er fornøyd med at jeg flyttet tilbake til den plassen jeg bodde på som tenåring (hater denne plassen intenst). Det er verdens beste plass å bo på! Anonymous poster hash: 4c4ce...618 Hatet* Anonymous poster hash: 4c4ce...618
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Reiste til USA som au pair for et år da jeg var 19... Best choice EVER Anonymous poster hash: f6eae...c36
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Det må bli valg av utdanning. Og såklart mann og barn da Anonymous poster hash: 7d5f2...fd0
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Det aller beste valget var å flytte vekk fra hjembygda så fort det lot seg gjøre. I tillegg er valg av mann, og dermed familien, samt utdanningen mine beste valg. Jeg burde nevne arbeidsplass også, men den har jeg forsåvidt ikke valgt, den kom som en tilfeldighet. Anonymous poster hash: 3439e...23d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Barna, mannen, utdanning og huskjøp. Anonymous poster hash: 94246...2f7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Da jeg valgte bort mannen. Anonymous poster hash: b5cd6...607
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Valg av mann. Svært fornøyd med dømmekraften til 18årige meg. Er også strålende fornøyd med at jeg turde å avslutte studiet jeg følte var feil, og heller begynne på det jeg egentlig ville. Ikke alltid lett å stå for egne valg som 19åring når alle forventer at "du som har så mye poeng" må bli ditten og datten. Er også strålende fornøyd med at jeg kjøpte den vinkartongen i studietida, som gjorde at jeg ikke hadde råd til å hente ut mer ppiller før ved ny utbetaling av penger 2 dager senere. Resultatet er verdens beste (selvfølgelig) 5åring. Og ga oss de rette motivasjonene i studieinnspurten og i jobbsøkinga. Egentlig er jeg uendelig fornøyd med mye. Jeg er temmelig fornøyd av meg. Men de tre tinga er de valgene jeg er mest fornøyd med. Og som ga uendelig mye bedre resultater enn jeg kunne forutsi da valget ble tatt. 😊 Anonymous poster hash: 87fda...2db
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Valg av mann og at vi fikk barn så klart:) Og ikke minst at vi valgte å blir fosterhjem. Har fått verdens fineste skatt! Anonymous poster hash: a9e62...463
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 Lært meg mange språk Fulgt drømmen min med å studere musikk Fått mange barn selv om ikke "alt" lå til rette Anonymous poster hash: 3b133...790
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 Valg av mann <3 Å kutte all kontakt med en "venninne" Å bli mamma <3 Å ta en utdannelse innen noe jeg elsker Anonymous poster hash: 6dbb5...d4b
LittLykkelig Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 Å ta utdannelse selv om jeg var skolelei Å ta lappen selv om jeg var redd for å kjøre Å jobbe for forholdet mitt selv når det så håpløst ut Å beholde i graviditetene selv om den tredje likevel måtte ende i avbrutt sv.skap Å aldri gi opp selv om livet så mørkt ut
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 Utdanninga mi Mannen min (og barna som kom via han) Jobben min At vi flyttet hit vi bor nå, her blir vi nok leeeeenge At jeg tok sertifikatet At jeg har reist mye og fulgt drømmene mine Anonymous poster hash: fdb79...2f1
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #15 Skrevet 18. september 2015 At jeg turde å søke på en jobb med mye negativ omtale i media. Og jeg fikk den. Drømmejobben min. Anonymous poster hash: 8c38b...b04
Gjest Antarctica Skrevet 18. september 2015 #16 Skrevet 18. september 2015 Bo og studere i utlandet Slutte å bekymre meg
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #17 Skrevet 18. september 2015 Være volontør i åtte mnd i et annet europeisk land og bo tre år i et annet europeisk land. Valg av partner (nå de senere år). Anonymous poster hash: b2f86...bf3
Iiiiik Skrevet 18. september 2015 #18 Skrevet 18. september 2015 Å bli med på det utdrikningslaget jeg egentlig ikke ville på - den kvelden traff jeg mannen. Å se på det huset en venninne anbefalte etter at vi hadde sett altfor mange hus som ikke passet oss. Bor i det perfekte hus nå. Å søke på den lederjobben jeg lurte på om jeg var sterk nok til for mange år siden, den har formet meg som fagperson.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 At jeg valgte å beholde barnet i magen da jeg var 14, og ikke hørte på alle som sa livet mitt kom til å bli ødelagt. At jeg ikke var i tvil på om jeg skulle beholde lillebror, når flere av legene anbefalte abort. De fikk virkelig høre det av meg, for å si det mildt. Han ble født med downs, og alvorlig hjertefeil. Jeg tok den utdanningen jeg hadde lyst på. Bygge hus der jeg og mannen ville. Fikk høre av både venner og familie at vi ikke kom til å trives på en gård langt ute på bygda, men vi koser oss masse. Jeg er glad for at jeg hele tiden har stolt på magefølelsen min, uansett hvor mye negativt jeg har fått høre. Jeg har aldri angret et sekund. Anonymous poster hash: 07008...f8e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #20 Skrevet 19. september 2015 Ta utdannelse Ta vare på bestemor Å beholde barnet selv om jeg ble alene Anonymous poster hash: 6b0bc...130
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #21 Skrevet 19. september 2015 Å bestemme meg for å kutte ut medisiner mot angst og søvnprobler, og heller leve med det. Medisinene gjorde meg tullete, jeg husker lite fra den tiden jeg var avhengig, men jeg gjorde mye rart i medisinrus. Utdannelsen min. Ta i mot det jobbtilbudet jeg for noen år siden. Jeg hadde IKKE lyst på den jobben, men måtte ta den da jeg var helt desperat. Det var med tungt hjerte jeg gikk til min første dag på jobb. Så viste det seg å bli verdens beste arbeidsplass, med flotte kollegaer som også ble mine venner, og en ledelse som er bare helt fantastisk! Jeg jobber der den dag i dag, det har vært noen fine år! Anonymous poster hash: 054e5...8b9
me_87 Skrevet 19. september 2015 #22 Skrevet 19. september 2015 Har begynt på utdannelsen igjen etter jeg droppet ut som 16 åring. Har fullført første året å er veldig fornøyd med det. Nå holder jeg på med andre året å trives veldig At vi valgte å bo der vi bor nå. Få barn selv om jeg ble alene
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #23 Skrevet 19. september 2015 At jeg ikke fikk flere barn etter at jeg fikk første som tenåring. At jeg valgte riktig utdanning som Ga meg en jobb som Gjør at jeg kan forsørge barnet mitt. Og at jeg valgte riktig stefar til barnet mitt som er som en far for henne. Hun er nå tenåring og han har vært der for henne siden hun var 2 år. Så selv om jeg har tatt mange gale valg så føler at jeg har tatt mange riktige valg for å rette opp i de gale. Anonymous poster hash: af818...5af
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #24 Skrevet 19. september 2015 Valg av partner. Anonymous poster hash: c44d4...b13
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #25 Skrevet 19. september 2015 Å beholde barnet jeg ble gravid med , med "feil mann til feil tid i feil situasjon".. Han og søskene hans er det beste som har skjedd meg og ga livet mening på en måte jeg aldri kunne trodd. Anonymous poster hash: 77ae6...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå