Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Fikk beskjed om at det er påvist GBS infeksjon fra en urinprøve som ble sendt inn til dyrking. Hvor farlig er dette? Et det farlig? For babyen eller meg? Jeg hadde styrtfødsel sist, så om det skal bli gitt antibiotika under fødsel er sjansen stor for at jeg ikke rekker det.. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: bbffd...dca
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Er i uke 40 forresten.. Hi Anonymous poster hash: bbffd...dca
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Hadde det med nr 2. De sa at om man hadde en rask fødsel var det ingen fare. Smitten kommer når fødselen tar lang tid. Jeg fikk påvist det tidlig, så fikk 3 kurer i svangerskapet pluss ved fødsel. Legen på sykehuset sa og at det er mange som har det uten å vite det, og at det sjeldent er noe fare. "Og når vi vet om det er sjansen så liten at det ikke er noe å tenke på".
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Da høres det jo ikke så farlig ut da, og det er bra👍🏻 Hi Anonymous poster hash: bbffd...dca
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Jeg var og redd for kjapp fødsel, så tok det opp på samtale med gynekolog. Hun beroliget meg hvertfall med svaret sitt :-) Lykke til med fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå