Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Får alle søkerne det som kalles foreløpig svar? Eller sendes det kun til de som ikke er aktuelle for intervju? Anonymous poster hash: 0f440...d4b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Kommer an på hvor seriøs kommunen er. i den kommunen er helt hjelpesløs og useriøs, de føler ingen etikette. Har søkt andre kommunale jobber der det er en helt annen standard. Anonymous poster hash: fb3da...41a
Mamma_til_2 Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Fikk en gang svar ett år etter at jeg søkte, det var vell og merke ett negativt svar men Hallo det hadde jeg skjønt for lenge siden ☺
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Det som er poenget er at jeg har fått et slikt brev, hvor det står takk for søknaden, saken skal avgjøres da og da, og aktuelle kandidater vil bli kalt inn. Får alle søkerne dette brevet? Eller er det bare de som helt sikkert ikke skal på intervju? Anonymous poster hash: 0f440...d4b
Merdee Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 (endret) Fikk en gang svar ett år etter at jeg søkte, det var vell og merke ett negativt svar men Hallo det hadde jeg skjønt for lenge siden ☺ Ikke sant . På webcruiter fant jeg akkurat ut at jeg har inne en søknad fra 2013 på en kommunal stilling som fremdeles har status "Under behandling".... Endret 18. september 2015 av Virginia!
Katta82 Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Det som er poenget er at jeg har fått et slikt brev, hvor det står takk for søknaden, saken skal avgjøres da og da, og aktuelle kandidater vil bli kalt inn. Får alle søkerne dette brevet? Eller er det bare de som helt sikkert ikke skal på intervju? Anonymous poster hash: 0f440...d4b Det er et brev som kjem før dei har sett på søkarane. Oftast like etter fristen er gått ut. Alle får det. Så får dei som blir kalla inn til intervju nytt brev (evt Mail, telefon) etter dei har hatt møte for å vurdere søkarane.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 0f440...d4b
SuperFries Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Det er absolutt ikke alle kommuner som sender ut slike brev, nei.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Aldri fått noe slikt. Blitt innkalt til intervju på alle de kommunale stillingene jeg har søkt. Anonymous poster hash: b31ed...368
Katta82 Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Det er absolutt ikke alle kommuner som sender ut slike brev, nei. Meinte ikkje at alle kommunar sende det ut. Men her har HI fått. Då er det vanleg at alle som har søkt på stillingen får. Det blir som "et takk for søknaden, vi kjem tilbake til deg når vi tar stilling til søknadsmassen - brev"
nasse nøffen Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 (endret) Jeg tar vel kaka.... Søkte, også gikk det nesten 3mnd før jeg ble innkalt til intervju. Da jeg ikke hørte noe antok jeg at jeg ikke ble valgt. SÅ gikk det ca 3 mnd til, uten noe svar. Brått fikk jeg ansettelsebrev i posten... haha, slå den æ=) Jobber der fremdeles, på 8 året... Endret 20. september 2015 av nasse nøffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå