Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Sist magen ble målt lå jeg under den grønne stripa, men det føles som at jeg bærer på en skikkelig sværing! Bærer veldig lavt, men det er tungt og drygt likevel. Får ikke til å bøye meg, tungt å puste, får ikke i meg noe særlig med mat og må på do hele tiden. Bevegelsene til babyen er skikkelig ubehagelige og jeg føler nesten jeg må kaste opp rett som det er. Føles som at babyen ikke har nok plass, og det er vondt i magen både utvendig og innvendig. Noen her som fikk veldig stor baby? Hadde du disse plagene? Anonymous poster hash: d2370...6b8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Det er da ikke behagelig å være i siste trimester. Ikke bare er det baby der inne, det er fostervann og morkake. Etter to svangerskap kan jeg trygt si det var like tungt med begge. Første var over 4 kg 😳 nummer ti var litt over 3 kg. Merket ingen forskjell på størrelsen. Anonymous poster hash: a991a...992
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Det er da ikke behagelig å være i siste trimester. Ikke bare er det baby der inne, det er fostervann og morkake. Etter to svangerskap kan jeg trygt si det var like tungt med begge. Første var over 4 kg 😳 nummer ti var litt over 3 kg. Merket ingen forskjell på størrelsen. Anonymous poster hash: a991a...992 Nummer ti a gitt. Knis. Nummer TO!!! Anonymous poster hash: a991a...992
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Jeg er 33 uker på veg og kjennes om om magener helt full!!!!! Kan nesten ikke bøye meg for presser på ribbeina. Estimert til å være gjennomsnittlig, dvs 3500g + - Anonymous poster hash: 926d9...c1e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Jeg er 33 uker på veg og kjennes om om magener helt full!!!!! Kan nesten ikke bøye meg for presser på ribbeina. Estimert til å være gjennomsnittlig, dvs 3500g + -Anonymous poster hash: 926d9...c1e Ved fødsel altså ikke nå Anonymous poster hash: 926d9...c1e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Her er hun estimert til å ligge under snittet. Er likevel svær, sliten og blir tungpustet bare eg drikker et glass vann. Svangerskap ❤️ Anonymous poster hash: d9f62...673
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Det er sånn det er å være høygravid, det er meningen det skal være sånn for da begynner vi se frem til fødselen for å bli kvitt "fremmedlegemet" i kroppen vår istedenfor å grue oss til den Anonymous poster hash: 64e69...019
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Er det virkelig normalt altså? Var ikke i nærheten så tungt i magen med mine to første. Anonymous poster hash: d2370...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå