Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 http://www.miinto.no/p-399886-light-mohair-cardigan Bare i grå. Klarte ikke å finne den grå på nett. Anonymous poster hash: 44025...751
TPK Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Fin, men hadde ikke betalt 1300 for den!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Fin, men hadde ikke betalt 1300 for den! Hvorfor ikke? Den er sykt fin og har nydelig kvalitet. Anonymous poster hash: 44025...751
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Haha! En kjip cardigan til 1300, er du gal?! Kunne strukket meg til 400 hvis jeg var desperat etter et nytt basisplagg. Anonymous poster hash: 5936d...bdd
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Den var fryktelig kjedelig... Anonymous poster hash: 7bc4e...3f7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Synes den var alt for kjedelig til den prisen. Generelt ganske kjedelig plagg. Anonymous poster hash: 9f11b...2df
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Synes og den var veldig kjedelig. Så og veldig tynn ut. Anonymous poster hash: badd9...fd8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Ikke verdt pengene... Anonymous poster hash: 819ea...964
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 For dyr og kjedelig. Anonymous poster hash: e5339...1fe
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 den var helt grei, men ikke spesielt fin. Til den prisen ble den bare helt uaktuell. Anonymous poster hash: 3766b...577
TPK Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 Fin, men hadde ikke betalt 1300 for den!Hvorfor ikke? Den er sykt fin og har nydelig kvalitet. Anonymous poster hash: 44025...751 Nå skal det sies at det er VELDIG få klær jeg betaler så mye for, men jeg synes denne var spesielt kjedelig og anonym.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 Den er fin, men den ser jo ut som hvilken som helst cardigan, og derfor synes jeg at den overhodet ikke er verdt 1300 kroner Anonymous poster hash: fb4e8...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå