Gå til innhold

Hva synes dere om denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin, men hadde ikke betalt 1300 for den!

Hvorfor ikke? Den er sykt fin og har nydelig kvalitet.

 

Anonymous poster hash: 44025...751

Skrevet

Haha! En kjip cardigan til 1300, er du gal?! Kunne strukket meg til 400 hvis jeg var desperat etter et nytt basisplagg.

 

Anonymous poster hash: 5936d...bdd

Skrevet

Den var fryktelig kjedelig...

 

Anonymous poster hash: 7bc4e...3f7

Skrevet

Synes den var alt for kjedelig til den prisen. Generelt ganske kjedelig plagg. 



Anonymous poster hash: 9f11b...2df
Skrevet

Synes og den var veldig kjedelig. Så og veldig tynn ut.



Anonymous poster hash: badd9...fd8
Skrevet

Ikke verdt pengene...



Anonymous poster hash: 819ea...964
Skrevet

For dyr og kjedelig.

 

Anonymous poster hash: e5339...1fe

Skrevet

den var helt grei, men ikke spesielt fin. Til den prisen ble den bare helt uaktuell.



Anonymous poster hash: 3766b...577
Skrevet

 

Fin, men hadde ikke betalt 1300 for den!

Hvorfor ikke? Den er sykt fin og har nydelig kvalitet.

 

Anonymous poster hash: 44025...751

Nå skal det sies at det er VELDIG få klær jeg betaler så mye for, men jeg synes denne var spesielt kjedelig og anonym.

Skrevet

Den er fin, men den ser jo ut som hvilken som helst cardigan, og derfor synes jeg at den overhodet ikke er verdt 1300 kroner



Anonymous poster hash: fb4e8...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...