Gå til innhold

Jeg takler utlendinger mindre og mindre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg bare er hormonell, men avtaler å møte ei venninne på Stovner senteret i morgen. Har ikke vært her på mange år men jeg vet at det er nesten bare er utlendinger som vanker der.. Jeg er nå gravid og har sikkert lyst å kjøpe litt til gutten i magen, men det frister ikke å gjøre det der... Bare tanken på at det kanskje har vært noen utlendinger i butikkene og tatt på klærne før meg er så ekkel... Og tenk om de Har vært der så mye at klærne faktisk lukter etter de og.. eller butikken forsåvidt. Æsj, hvorfor tenker jeg sånn?? Har selv utenlandske foreldre, så jeg vet jo at de stinker og det er en grunn til at jeg ikke liker dem! Likevel... Andre som er sånn?

Anonymous poster hash: 83290...122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg bare er hormonell, men avtaler å møte ei venninne på Stovner senteret i morgen. Har ikke vært her på mange år men jeg vet at det er nesten bare er utlendinger som vanker der.. Jeg er nå gravid og har sikkert lyst å kjøpe litt til gutten i magen, men det frister ikke å gjøre det der... Bare tanken på at det kanskje har vært noen utlendinger i butikkene og tatt på klærne før meg er så ekkel... Og tenk om de Har vært der så mye at klærne faktisk lukter etter de og.. eller butikken forsåvidt. Æsj, hvorfor tenker jeg sånn?? Har selv utenlandske foreldre, så jeg vet jo at de stinker og det er en grunn til at jeg ikke liker dem! Likevel... Andre som er sånn?

Idiot
Skrevet

Du er nok ikke gravid, bare ørlite dum.

Anonymous poster hash: 5dc8e...44b

Skrevet

Du er gravid med nr 12, skjønner jeg.

L.O.L... hvorfor det?

Gjest Antarctica
Skrevet

L.O.L... hvorfor det?

De andre elleve ungene ligger hjemme og sover.

Skrevet

Forstår deg godt hi! Å gå inn i en butikk hvor det er noen av ikke vestlig opprinnelse er ofte helt grusomt...det stinker gammel svette og noen andre lukter som er umulig å beskrive...helt grusomt! Grøss 😨

Anonymous poster hash: dacdb...495

Skrevet

Dette er for dumt. Er på Stovner Senter en gang i uka og har aldri hatt problemer med lukt på klær jeg kjøper der eller noe annet som har med utlendinger og gjøre.

Anonymous poster hash: fab0e...370

Skrevet

Regner med at dette er et forsøk på å piske opp stemningen litt.

Skrevet

Hehehe, ta deg en tur dit først du før du lar angsten bestemme over livet ditt. Mandag ringer du psykolog

Anonymous poster hash: a665e...f1c

Skrevet

Jeg har null problemer med utlendinger.

Stovner senteret derimot.

Skrekken å reise dit.

Anonymous poster hash: 6a561...916

Skrevet

Jeg er utlending. Jeg kommer fra England. Ingen har fortalt meg at jeg stinker, men det er mulig de synes det er litt kleint å si ifra da....

Anonymous poster hash: d47f3...a64
Skrevet

Jeg er utlending. Jeg kommer fra England. Ingen har fortalt meg at jeg stinker, men det er mulig de synes det er litt kleint å si ifra da....

Anonymous poster hash: d47f3...a64

Det er ikke den typen utlendinger som Stovner er befengt med! Det er stinketypen!

Skrevet

Du må dra trollmor-kommentarer i hver tråd her inne? Det er brukt opp nå!!

Anonymous poster hash: 75b90...8d9

Gjest Antarctica
Skrevet

Du må dra trollmor-kommentarer i hver tråd her inne? Det er brukt opp nå!!

Anonymous poster hash: 75b90...8d9

Åja, boff?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...