Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Det er til bestevenninnen min, så det burde ikke være noe problem Hun har huset fullt i stasj, så hun trenger liksom ikke mer av det, blomster vurderer jeg, men det virker litt kjedelig og vin har hun masse av Så jeg er på jakt etter noe litt mer orginalt Anonymous poster hash: 204e5...f66
Lammeskanken Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Hva med Kähler Omaggio vase? De er kule og finnes i mange forskjellige farger 😊
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 En flott orkidé, fine kjøkkenhåndkler, gavekort på f.eks Coop, den fargeboka for voksne.. Anonymous poster hash: 89081...853
labine Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 En stor grønn plante hadde aldri vært galt for meg iallefall "kjøkkenstasj" som kjøkkenhåndklær, kluter, bordskånere, servietter osv som vil passe hos henne. De fleste har vel det meste så jeg liker egentlig best å gi bort forbruksgaver.
Rosepus™ Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Jeg har to ganger kjøpt brannslukkingsapparat til mine venninner. Som mange andre har de 'alt' fra før. Nå er ikke brannslukkingsapparat så innmari spennende, men det er noe alle trenger
labine Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Jeg har to ganger kjøpt brannslukkingsapparat til mine venninner. Som mange andre har de 'alt' fra før. Nå er ikke brannslukkingsapparat så innmari spennende, men det er noe alle trenger Smart! selv om det må være noe av det kjedeligste du kan få der og da kan man jo egentlig ikke ha for få av dem!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Blomsterløk til å plante i hagen. Tulipaner, krokus, snøklokker etc. De skal plantes nå om høsten. Anonymous poster hash: 37db3...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå