Gå til innhold

Ipod til 6 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi ønsker seg Ipod til 6 årsdagen sin. Men syns egentlig hun er litt liten. "Alle de andre har det", sier hun. Hva tenker dere? Er det hovedsakelig musikk og spill den brukes til? Hvilken type bør vi kjøpe? Pris?

Anonymous poster hash: 394d2...9b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 6-åring har ipad, og det har faktisk alle de andre 6-åringene jeg kjenner også.

Brukes til spill, musikk (har spotify) og filmer (har Viaplay). Laster ned offline spillelister med musikk og filmer/serier som kan ses offline når ipad'en brukes i bil, fly o.l.

Anonymous poster hash: 5d6ab...ab1
Skrevet

iPod er vel ikke så mye utbredt lenger. iPad derimot... Her har ikke ungene egen ipad, men hele familien har en på deling. En -åring trenger verken egen iPhone, iPod eller iPad.

Anonymous poster hash: c406d...7af
Skrevet

Vi kjøpte til 7 åringen vår i fjor. Aple sin. Betalte vel 1600,-

Anonymous poster hash: d5b8d...967
Skrevet

iPod er vel ikke så mye utbredt lenger. iPad derimot... Her har ikke ungene egen ipad, men hele familien har en på deling. En -åring trenger verken egen iPhone, iPod eller iPad.

*6-åring

Skrevet

Min 6-åring har ipad, og det har faktisk alle de andre 6-åringene jeg kjenner også.

Brukes til spill, musikk (har spotify) og filmer (har Viaplay). Laster ned offline spillelister med musikk og filmer/serier som kan ses offline når ipad'en brukes i bil, fly o.l.

Men hva er forskjell på Ipad og nettbrett? Litt grønn på dette...HI

Skrevet

Men hva er forskjell på Ipad og nettbrett? Litt grønn på dette...HI

ipad er et nettbrett ja, men det er appel sitt. Det er vel det mest barnevennlige nettbrettet, enkelt i bruk.

Skrevet

Mener du ipod eller ipad? Vesentlig forskjell, spesielt fordi ipod vel nesten ikke lenger er i bruk.

Skrevet

Vår 7-åring har begge deler (jadajadajada, men får av besteforeldrene). De blir svært mye brukt til å se på nrk super (newton osv). Ellers går det litt i spill (minecraft er stas) og andre spill.

Ipoden blir brukt mye til lydbok også.

Anonymous poster hash: 2addd...42c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...