Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Skjedde det gradvis eller over natten? Hvordan artet det seg? Anonymous poster hash: 5ab8a...e9d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Sa bare pang! Datt rett i bakken som lyn fra klar himmel og var deprimert med sinnsyk angst. ALDRI hatt noe slik før. Anonymous poster hash: 1d515...b02
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Jeg var alltid sliten. Prøvde å trene og sove nok. Pågikk over et halvt år, og plutselig en dag var jeg så svimmel at jeg ikke klarte reise meg. De mente først det var virus på balansenerven, men skjønte snart at det var mer som lå bak. Grunnen her var at jeg over lang tid hadde båret rundt på en stor sorg. La fullstendig lokk på følelsene. Ved god hjelp av kiropraktor som fikk knekt opp stive skuldre og nakke, kom jeg meg sakte. Var vel sm 6-7 mnd. Var så sliten en periode at jeg ikke "klarte" å finne frem klær til barna. Ble sliten av å se tv og sitte på data også. Sove og gå turer i naturen var riktig medisin for meg. Anonymous poster hash: 64c77...8f9
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Det skjedde over lang tid. Var sliten, ble ofte syk og ekstremt trett. Var ofte deprimert og fant ikke glede i noe. Kunne sovne nesten overalt. Mistet konsentrasjonsevnen og tålmodigheten. Slo ut på kroppen på andre måter også også. Forstyrrelser i syklusen, humørsvigninger, irritabilitet. Jeg trodde det var en hormonforstyrrelse. Dro til slutt til legen. Det ble tatt mange prøver uten at de fant noe galt. Så satt jeg å leste om utbrenthet, og da gikk det opp for meg at dette var jo som å lese om meg! Anonymous poster hash: 3217c...354
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Det sa pang. Var på jobb. Merket at alt forandret seg og jeg klarte ikke gjøre jobben min og hadde ekstrem brainfog, såpass ille at jeg misforstod ting som ble sagt, tenkte helt feil når jeg kjørte bil osv.. Sterk influensafølselse.. Klorte meg fast i jobben i en liten prosent.. Noen uker senere kom jeg meg ikke opp av sengen.. Fikk diagnosen ME, så litt annerledes enn "møte veggen" eller "utbrent". Anonymous poster hash: 38842...975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå