Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Jeg fant nettopp en gammel dagbok fra ungdomstiden min. Veldig trist lesning. Jeg skrev mye om hvor tykk og stygg jeg var og jeg hadde ekstremt dårlig selvtillit. Jeg var litt lubben, men langt fra tykk. Jeg var jo ikke stygg heller. Jeg kan ikke huske at jeg ble mobbet, men hvis noen kom med en sleivkommentar så tok jeg det veldig til meg, mens komplimenter prellet glatt av. Trodde ingen egentlig likte meg, så jeg avviste alle som prøve å komme nær. Har hatt vansker med å gi slipp på dette, og ofte følt meg usikker på vennskapsforhold i årenes løp. Dette har nok påvirket meg til å bli veldig kontrollfrik og redd alt mulig. Usikker på meg selv, og ingen ting er bra nok. Jeg føler nå at jeg aldri hat latt meg være meg selv. Jeg sitter nå og er fullstendig utbrent og deprimert fordi jeg ikke tilfredsstiller mine egne skyhøye krav til meg selv. Jeg innser jo hvor feilen er. Har veldig lyst til å endelig godta meg selv og tørre å være meg selv. Men jeg vet jo ikke en gang hvem jeg er... Jeg har ingen hobbyer, ingen lideskap for noe og ikke liker jeg å reise. Jeg føler at jeg ikke har så mye å leve for, annet enn barna. Og der strekker jeg heller ikke godt nok til som mor føler jeg. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette her. Bare lufte tankene. Kanskje noen her har vært gjennom det samme og har noen råd? Hvordan finne seg selv og komme i gang med å leve? Anonymous poster hash: 091ec...2eb
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Meld deg på noen hobbyer, trening, kurs e.l. Prøv litt forskjellig. Gjerne noe sosialt. Detkan sikkert være lurt å snakke med en coach eller noe for å "sortere livet" litt. Anonymous poster hash: f0363...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå