Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Bilde ble visst litt opp ned. Vet ikke hvordan man snur på iphone? Uansett, ønsker ærlige svar :)Er kanskje ikke helt enkelt å se med klær på men. Hva er inntrykket ditt? Er 173 cm. Anonymous poster hash: 6dbcf...9ad Anonymous poster hash: 6dbcf...9ad
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 69 Anonymous poster hash: 1334f...730
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Dette vil jeg ikke delta i, syns det er nok meninger om hva som er pent, sunt og akseptabelt når det handler om vekt her inne. Anonymous poster hash: 3ac6d...652
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 76 Anonymous poster hash: 6a63b...c95
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 72 kg? Umulig å si når jeg ikke ser sidebilde av deg. Anonymous poster hash: f3cae...97b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Du er like høy som meg, men jeg synes du ser litt større ut enn meg, så jeg gjetter ca 76-77 kg. Anonymous poster hash: 1618b...b7b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Opp mot 80 Anonymous poster hash: 4ce5a...0a9
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Frontbilde er kanskje litt misvisende ja. Ser mer kompakt ut fra siden. Bilde 2: HI Anonymous poster hash: 6dbcf...9ad
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Dette vil jeg ikke delta i, syns det er nok meninger om hva som er pent, sunt og akseptabelt når det handler om vekt her inne. Anonymous poster hash: 3ac6d...652 Jeg ønsker ikke nødvendigvis en debatt her inne, og trenger verken ros eller kritikk. Ønsker bare et ca.tall når det kommer til vekt. HI Anonymous poster hash: 6dbcf...9ad
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 75 Anonymous poster hash: 732f5...39f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 80? Anonymous poster hash: aa73a...c6b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 Jeg tipper 78 kilo. 😊 Anonymous poster hash: 48e75...3c0
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 Tja. Tykk er du ikke men du har litt mage og lår og da renner kiloene fort på. Gjetter mellom 75 og 78. Anonymous poster hash: eb881...0cb
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 I overkant av 75kg tipper jeg Du ser flott ut Anonymous poster hash: 60002...397
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #15 Skrevet 18. september 2015 75-80. Flott figur 😉👌😊 Anonymous poster hash: c8a08...219
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #16 Skrevet 18. september 2015 73 Anonymous poster hash: a116f...f18
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #17 Skrevet 18. september 2015 Tja. Tykk er du ikke men du har litt mage og lår og da renner kiloene fort på. Gjetter mellom 75 og 78. Anonymous poster hash: eb881...0cb Det er nettopp det jeg er...tykk. Vekta viser 88 kg. Jeg synes det er vanvittig for jeg FØLER meg jo ikke nesten 90 kilo 😕 Men så var det jo dette med fornektelse osv da. Regner med mesteparten av vekten sitter rundt magen og den blir tross alt ganske skjult under klær. Tusen takk for alle svar forresten. Så snille dere er! dere "made my day!" 😊 HI Anonymous poster hash: 6dbcf...9ad
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #18 Skrevet 18. september 2015 Enig i at det ikke ser ut som du er 88 kilo. Men vi bærer vekt forskjellig og høyere folk har lettere for å "skjule" ekstra vekt enn veldig lave tror jeg. Jeg hadde gjettet at du var ti kilo lettere som flere andre gjorde. Anonymous poster hash: 7fbd9...a4f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #19 Skrevet 18. september 2015 88?? Særiøst? Jeg er 180 og veide en gang 87... Da følte jeg meg større enn det der! Anonymous poster hash: e9eac...414
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #20 Skrevet 18. september 2015 Drøyt 75. Er du utrent - 80 Anonymous poster hash: 8c862...c35
TPK Skrevet 18. september 2015 #21 Skrevet 18. september 2015 Jeg veier 88 og ser definitivt ikke så slank ut som deg!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #22 Skrevet 18. september 2015 Du er ikke tykk. Synes du ser fin ut. Det lille ekstra du har er ihvertfall ikke noe jeg ville sett på som overvekt. Anonymous poster hash: 523c9...7ae
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #23 Skrevet 18. september 2015 Du ser ganske lik ut som meg, jeg er 174 cm og veier 84 kg. Jeg anser meg selv som litt overvektig men ikke bælfeit. Ønsker meg under 70 igjen, veide 65 før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: eac51...831
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #24 Skrevet 18. september 2015 Jeg er 86 kg og 173 Ser omtrent ut som deg. Vil gjerne ned til under 80kg, men det er vanskelig 😔 Anonymous poster hash: 7e6fd...47d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #25 Skrevet 18. september 2015 Du er ikke tykk. Synes du ser fin ut. Det lille ekstra du har er ihvertfall ikke noe jeg ville sett på som overvekt. Anonymous poster hash: 523c9...7ae Tusen takk for alle fine og konstruktive svar HI Kanskje et undertøysbilde hadde gitt et bedre inntrykk, hehe. Anonymous poster hash: 6dbcf...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå