Gå til innhold

Hva skal dere i dag og helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart stå opp å starte dagen.

Yoga, husvask, klesvask, bake litt, TV titting. I helgen skal vi ha familitid kanskje kose oss på kino, gjøre litt ute før vinteren.

Anonymous poster hash: dbea3...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fri men sto opp 6 siden minste våknet da. levert barna kl 8.15, skal hente de litt tidligere. Samboeren min dro på firmatur idag og kommer hjem søndag. Har invitert noen venninner på middag i kveld. I morgen skal vi i bursdag. Søndag ingen planer.

Anonymous poster hash: 9d6ad...e09

Skrevet

I dag skal jeg til tannlegen, hente ungene på skolen halv ett, passe en nabojente i ettermiddag og så roe ned i sofaen til kvelden.

I morgen skal lillesøster i et barneselskap fra 12-14, og storebror i en bursdag fra 16-19. Kvelden i sofaen.

Søndag blir det litt rydding i hagen og sånt tror jeg.

Anonymous poster hash: fb1b6...b7c
Skrevet

I dag skal barna til far og de har sen start iskald og barnehage, så vi har kosa oss i pysj på sofaen og med film på tv :) Dagen starta halv seks, de er morgenfugler.

Jeg har fri i dag, så etter jeg har levert barna skal jeg handle og så sove en time eller to før det er jobb i kveld og i morgen..

Anonymous poster hash: 69510...a43

Skrevet

I dag skal barna til far og de har sen start iskald og barnehage, så vi har kosa oss i pysj på sofaen og med film på tv :) Dagen starta halv seks, de er morgenfugler.

Jeg har fri i dag, så etter jeg har levert barna skal jeg handle og så sove en time eller to før det er jobb i kveld og i morgen..

Ikke den start iskald :P Sen start på skole og i barnehage ;)

Skrevet

JObb og bhg i dag. Eldste hentes av faren, og sover der. I morgen skal vi til en venninne fra barselklubben til eldste (fem år) før vi tar me ungene på åpen brannstasjon. Søndag skal vi treffe tanten på farsiden og ungene hennes. Ikke planlagt hva vi skal gjøre enda. Ser vel an været litt...

Anonymous poster hash: ec698...30c
Skrevet

Vasket hus i går, så i dag koser jeg meg hjemme i permisjon med et glass pepsi max, søppel-tv og babyen såklart👍 senere blir det god mat og familiekos hjemme.

I morgen tar jeg med meg eldstejenta på åpen brannstasjon! Tips til alle småbarnsforeldre. Det er åpen brannstasjon over hele landet i morgen. Sjekk på nettet hvor og når i din kommune :)

Søndag blir det familietur ut i skogen før jeg skal ut å spise med en venninnegjeng på kvelden :)

Anonymous poster hash: 73106...253

Skrevet

Løpe maraton.

Anonymous poster hash: 3275f...51e

Skrevet

Har vært på jobb og skal bare late meg resten av kvelden. I morgen blir det barnebursdag på eldste, shopping på mannen og jeg skal bake eplepai. Søndag blir det bursdagsfeiring i familen.

Anonymous poster hash: 8eacc...36b

Skrevet

i kveld slappe av, i morgen gjøre meg klar til barnevakten kommer, så blir det grøftfylla på meg ;)

Søndag er det tve dag for ungen mens jeg henter meg inn ;)

Anonymous poster hash: dd5df...adf
Skrevet

Jeg har jobbet natt til idag og skal jobbe natt hele helga. Så dagene kommer til å bestå av soving..

Anonymous poster hash: 267cc...6e2

Skrevet

I dag har det vært jobb så svømming med minstemann.

I morgen er det loppemarked og åpen dag på brannstasjonen. Og på søndag blir det eplefestival.

Så da er nok helga fylt opp 😄

Anonymous poster hash: c98e6...a55

Skrevet

I dag har jeg sydd, i morgen skal jeg sy og søndag skal vi i bursdag :D

Skrevet

Skal i bryllup i morgen 😊 så i dag ordner jeg til klart alt av forberedelser til i morgen!

Anonymous poster hash: 5127f...d52

Skrevet

idag : bare slappet av med mini og hatt besøk :)

Morgen : åpen dag på branstasjon og på kino med mini og eksen, er på karsten og petra og så slappe av resten av dagen :)

søndag : slappis dag :)

Skrevet

Jobb det aller meste av helga

Anonymous poster hash: de570...3da

Skrevet

Jeg skal kose meg sammen med min flotte mann. I dag skal vi på bytur og bondens marked. Håper å finne noe god mat der som vi kan ha i kveld. :-D

Anonymous poster hash: f3a51...e44

Skrevet

Nå har jeg vært i dusjen og skal snart til byen for å kjøpe maling.

Senere skal vi på åpen brannstasjon, og ikveld blir det film og middag med mann og barn 😊

Imorgen skal vi på besøk.

Skrevet

På seminar i Lillestrøm hele helgen...

Anonymous poster hash: f04f5...b9a

Skrevet

I går ordnet jeg til bursdagsfeiring, idag blir det kino og i morgen storhandling :-)

Samboeren min rydder huset mens jeg slapper av :-)

Anonymous poster hash: 3a86f...d54

Skrevet

Sauesjå!

Anonymous poster hash: 75dad...bb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...