Gå til innhold

Vektoppgang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Uke 15 og har ikke gått opp noe. Gått ned 4 kg pga kvalme og oppkast, men vekta har vært stabil de siste 2 ukene. Håper på å begynne å gå opp nå.. Noen flere som ikke har gått opp noe?

Uke 17 og er +/- 1 kg. Men var overvektig fra før..

 

Anonymous poster hash: 62b93...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 13+5, gått opp ca 1 kg bare enda. Håper virkelig heg ikke legger på meg så mye som sist.. Da gikk jeg opp i ca 23 kg😳 Og jeg er lav i utgangspunktet, ble ganske så rund😛 Og har vært vanskelig å komme ned igjen. Satt igjen med ca 5 kg, og dattera er nå 2 1/2 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 13, opp 2 kg så langt. Men nå har jeg merket ulvehungeren de siste dagene, så det blir nok snart mer... Burde gå opp minst mulig pga jeg er overvektig fra før.

Nå er jeg 23 uker og har gått opp 7,5! Håper ikke det fortsetter sånn. Håper en del skyldes jula. Har i tidligere svangerskap lagt på meg 27 og 21 kg, så jeg skal i allefall holde meg under det! Men bekkenløsning gjør det vanskelig å være aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks uke 29, 4 kg hittil. Det er vel helt greit tenker jeg. Man går jo mest opp på slutten..

 

Anonymous poster hash: 0aa4c...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 20. Har gått opp 3 kg. Er overvektig fra før, så jeg skal prøve å ikke gå opp mer. Kiloene er julekilo for å si det sånn, neppe så mye babyvekt. Sist gikk jeg opp 10 kg fra uke 20-24, så nå skal jeg absolutt prøve å ikke gå opp like mye. 



Anonymous poster hash: 7fe09...e1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 21 og har gått opp ca 10 kg. Synes det er mye, men trøster meg med at endel av kg nok kommer av røykeslutt.

La på meg 28 kg forrige svangerskap, da slutta jeg også å røyke. Og hadde veldig mye vann i kroppen på slutten..

 

Anonymous poster hash: 6e034...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 fullgåtte straks og opp 3.5 kg. Når man legger på seg i svangerskapet varierer jo veldig:-) Regner med jeg ender på 11 kg ca til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 uker og opp 5-6 kg. Har gått opp 12 kg i begge mine tidligere svangerskap. Er i utgangspunktet 174 og 58 kg så må regne med så pass 😊

 

Anonymous poster hash: 7eefe...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 16 og har ikke gått opp noe, heller ikke noe spesielt tegn til gravidmage. Vil si jeg er normalvektig fra før, tynn/normal? Er ikke sikker på hva folk anser som "normalt" :) 



Anonymous poster hash: 431f6...da6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uke 22 og opp 6.5 kg. Sist hadde jeg gått opp 4.5 kg på dette tidspunktet, men da veide jeg også 10 kilo mer. Håper å ikke lande på mer enn 13-16 kg til slutt, men ikke alltid så lett å styre. Prøver å trene 3 ganger i uka og kutter ut sukker i en periode frem til bursdagen min i mars. Ble sukkerbonanza i hele desember så har spist min kvote for det neste halve året, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 13 og opp 6 kg!! 😩 Fatter ikke hvordan...jeg trener som før, spiser litt oftere enn før, men ikke sååå mye liksom.. I de 3 andre svangerskapene har jeg lagt på meg mellom 20-28 kg...fortsetter det som dette blir det vel nærmere 30 kg denne gangen. Tragisk! Men har heldigvis gått ned alle kg ila 6 mnd de andre gangene.

 

Anonymous poster hash: e4299...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 14, gått ned 0.5 kg. Har nok å ta av fra før, men er kvalm som juling så ser ikke ut til at det kommer til å stige med det første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 17+5 og opp 2,8kg, er ikke allverdens mye, men gikk opp 25kg sist graviditet og ønsker ikke å legge på meg så mye denne gangen.. Så nå blir det skjerpings, ikke mer godteri midt i uka :-(

 

Anonymous poster hash: ff77c...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 15+3 og har snart gått opp 10 kg.. Blir jo rent deprimert av det!! :( Spiser ikke mye usunt,men har så stor matlyst,så blir 4 brødskiver til frokost og lunsj. Og kan spise 3 porsjoner middag. Kveldsmat orker jeg ikke..slokner i 20-tiden.. Har ikke krefter til å bevege meg så mye heller! Huff.. Skulle ønske jeg var kvalm og kastet opp istedet... :(

 

Anonymous poster hash: ca6eb...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 14 og gått ned 7 kg pga kvalme. Håper på samme som forrige svangerskap, da endte jeg på startvekt ved keisersnittet. I første svangerskap la jeg på meg 20 kg, mye vann, men veldig tungt 😔😔

 

Anonymous poster hash: 7807c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 15, veier det samme nå som da jeg ble gravid. Sliter med kvalme og får ikke spist noe særlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...