Gå til innhold

hvis vannet går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at alt renner ut nonstop, eller kan man "holde igjen" litt, slik som når man må tisse?

Har veldig mye nedpress ikveld, og tisser MYE og ofte

Anonymous poster hash: 3cec4...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan absolutt ikke holde igjen. Null sjans.

Men det kan sildre litt og litt, eller gå i en eller flere store splasjer, evt en variasjon av det.

Hos meg gikk det først litt, så tok i god tro på meg et bind, før det et minutt etterpå bare fosset ut av meg. 

Anonymous poster hash: 0616f...c5b
Skrevet

Er ikke alltid det starter med vannavgang.

Med første startet det med rier og de tok vannet på sykehuset.

Sist gang gikk litt av vannet. Rant litt, så rier og så tok de resten av vannet på sykehuset

Anonymous poster hash: 45e29...a6a

Skrevet

Vannet mitt gikk med et stort splæsj utover gulvet og jeg ble klissvåt. Det rant så konstant (i større og mindre grad) frem til baby var ute 3 dager etterpå.

Hadde kjøpt inn store nettbind i tro om at de skulle komme til nytte om vannet gikk. Ikke akkuratt. Kom inn på kontroll på føden med KLISSVÅT bukse og følte meg passe dum. Heldigvis fikk jeg sånne gigantiske bleiebind jeg kunne bruke. :)

Anonymous poster hash: e6d66...4fb

Skrevet

Hos meg var det som jeg tisset først. Var på do kl.7 og kl.11 og da rant det bare veldig lenge når jeg var på do. Når jeg så sto opp kom det bittelitt hele tiden.

Jordmora var helst litt irritert fordi det var umulig at det var vannet siden jeg kom inn uten bleie. Hjelper lite når jeg bare hadde truseinnlegg, var nok litt dårlig forberedt.

Når jeg hadde ligget noen minutter på benken på siden mens de målte så sa det splasj.

De mente etterpå det var fordi han lå veldig langt nede, da stengte hodet for åpningen.

Skrevet

Umulig å holde igjen. Med  første gikk det bare en liten lomme (var det jeg fikk beskjed om iallfall) Resten tok de senere. Med de tre neste tok de vannet. 

Da jeg skulle ha nummer 5 gikk vannet rett før jeg skulle på butikken. Veldig glad for at jeg var hjemme for å si det slik. For det rant mye!

Anonymous poster hash: f8ee2...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...