Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Som man liker godt men ikke kan/vil tråkke over streken med? Anonymous poster hash: 5a224...a85
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Si det som det er, du setter pris på vedkommende, men du vil aldri gå noe lengre enn ev. vennskap med personen og at du håper personen finner en annen å være glad i. Anonymous poster hash: b8ace...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå