Gå til innhold

Er det normalt å syntes..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å syntes det er vanvittig deilig når mannen reiser vekk på gutte turer?

Vi har vært et par i snart 6 år, i fjor valgte vi å gifte oss selvom vi bare var 20 og 22 år, som de aller fleste syntes er alt for tidlig virker det som. Vi har bodd sammen i 4 av de 6 årene vi har hvert et par. På toppen av det så har vi begge jobbet i samme firma i 3 år i sammen og da firma gikk konkurs før sommeren er vi begge blitt arbeidsledige. Vi er vante til å være sammen fra morgen til kveld hver uke dag. I sommer har han hvert mye på hytte turer med venner og famile hvor jeg ikke har hvert med. Jeg syntes det er ufattelig deilig å ha litt alene tid bare være med venner uten han. 

Vi har et godt forhold sammen, krangler veldig skjelden å skal vi krangler er det bare om tullete ting som hus rengjøring. Vi har et godt sex liv, vi er åpne med hverandre å kan prate om alt mulig sammen, han er min mann men også min bestevenn. 

Svigermor har flere ganger hvert lei seg i sommer siden han har dratt på turer og jeg blir hjemme for hun tror vi skal gå fra hverandre. Noe vi ikke har noen planer om. Hvis jeg sier til henne at jeg syntes det er deilig å være hjemme alene pleier hun å høre med mannen hvordan forholdet går og er veldig bekymret. Nå har mine venner også begynt å lure på om vårt forhold er som det bør være siden jeg er glad for å ta tid for meg selv. Jeg har snakket med mannen om dette og han forstår ikke hvorfor folk er så bekymret siden vi har det fint sammen men trenger litt tid hver for oss, selvom det har hvert mye i sommer. Vi har tross alt jobbet i sammen i 3 år å går nå begge arbeidsledige så er med hverandre hele tiden. 

Så er dette noe rart at vi syntes det er deilig å være litt for oss selv?

Anonymous poster hash: 84082...d5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke rart! Som ektepar er det godt å kunne savne hverandre innimellom. Hilsen ei som har vært gift lenge😊

Skrevet

Akkurat i den situasjonen dere er i så synes jeg ikke det er noe rart i det hele tatt. Gi litt blaffen i hva andre tror, ev. fortell dem at nå når dere begge går hjemme så trenger dere litt tid for dere selv innimellom for å ikke bli lei hverandre.

Så sant han ikke reiser bort hele tiden så ser jeg ikke noe galt i det.

Lykke til i jobbsøkingen begge to :)

Anonymous poster hash: d8c0f...20a
Skrevet

Elsker å være hjemme alene, ikke noe galt i det😀

Anonymous poster hash: 58f7a...195

Skrevet

Selv så syntes jeg ikke det er mye han har hvert vekk en helg her og der. så skal han vekk i helgen igjen. 

Takk for det :)

Anonymous poster hash: 84082...d5d
Skrevet

Det er deilig å være alene heime - ogsåmed tre unger alene😀

Anonymous poster hash: a38d1...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...